استاندار البرز: معلمان باید همیشه ایام تکریم شوند

نجفی: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه ای برای افزایش حضور بانوان توانمند در پست های حساس و تاثیرگذار کشور دارد

کرج (پانا) - استاندار البرز گفت: معلمان باید همیشه ایام تکریم شوند و نامگذاری روزها و هفته ها بهانه برای برنامه ریزی در طول سال در جهت بهبود شرایط محسوب می شود.

کد مطلب: ۸۱۹۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز: معلمان باید همیشه ایام تکریم شوند


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی در مراسم جشن گرامیداشت هفته معلم ضمن تبریک و ابراز خرسندی از حضور پرشور بانوان افزود: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید ایجاد بستری برای افزایش حضور بانوان توانمند در پست های حساس و تاثیرگذار کشور است.

نجفی با بیان اینکه البرز با نرخ بالای مهاجرت و پذیرایی از رنگین کمان اقوام سراسر کشور دارای شرایط ویژه ای است، گفت: براین اساس مدیران و مسئولان این استان بار سنگین تری برای ارائه خدمات در حوزه های مختلف بر دوش دارند.

وی افزود: در استان طی جلسات فشرده و سنگین درصدد برنامه ریزی برای تقویت زیرساخت های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، خدماتی، عمرانی و... هستیم.

استاندار البرز اضافه کرد: اگر برنامه و چشم انداز درستی ترسیم نشود، این استان با چالش های متعددی مواجه خواهد شد از این رو اهتمام ویژه ای در راستای ایجاد بسترهای رشد و توسعه و رفاه مردم استان داریم.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های آموزش و پرورش استان با ضعف جدی مواجه است گفت: با توجه به محدودیت امکانات و تجهیزات، معلمان همواره دلسوزانه در صف اول خدمتگزاری حاضر هستند.

نجفی با بیان اینکه البرز خاستگاه فرهیختگان و بزرگان فراوانی در عرصه های علم و دانش است، افزود: با توجه به استقرار مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در البرز؛ این استان قطب علم و فناوری نامگذاری شد.

وی خطاب به معلمان خاطرنشان کرد: آن چیزی که متاثر از اندیشه بلند شماست پرورش انسان های فرهیخته است چراکه شما به دانش آموزان جسارت، اعتماد بنفس، شهامت و شجاعت را آموزش می دهیم.

استاندار گفت: معلمان روحیه پرسشگری را به فرزندان جامعه یاد می دهند فرزندانی که امروز در جامعه و در شرکت های دانش بنیان حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان امروز نیز دانش آموزان دیروز هستند که با دستان معلمان دلسوز پرورش یافتند افزود: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه ای برای افزایش رفاه معلمان داشته ولی به طور حتم در مقابل زحمات آنها ناچیز است از این رو برای افزایش ارائه خدمات، برنامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار