تلاش می کنیم تا بسترهای ورزش سالم را نیز در دهکده سلامت البرز فراهم کنیم

کرج (پانا) -  مدیرکل ورزش و جوانان در استان البرز احداث دهکده سلامت را زمینه ساز توسعه زیرساخت های توریسم ورزشی عنوان کرد و گفت: تلاش می شود ظرفیت های ورزشی نیز به کمک رونق هر چه بیشتر این دهکده سلامت بیاید.

کد مطلب: ۸۱۹۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تلاش می کنیم تا بسترهای ورزش سالم را نیز در دهکده سلامت البرز فراهم کنیم

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان در استان البرز احداث دهکده سلامت را زمینه ساز توسعه زیرساخت های توریسم ورزشی عنوان کرد و گفت: تلاش می شود ظرفیت های ورزشی نیز به کمک رونق هر چه بیشتر این دهکده سلامت بیاید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: عموما رویکرد اصلی در راه اندازی دهکده های سلامت ایجاد امکانات و فراهم ساختن محیطی سرشار از آرامش برای بیماران است.

وی با بیان اینکه بهبود و تغییر سبک زندگی بیماران از برنامه های محوری راه اندازی دهکده های سلامت است، ادامه داد:طیف گسترده ای از رشته های ورزشی همانند شنا،قایقرانی، یوگا و.. در این دهکده سلامت مکمل برنامه های تندرستی برای بیماران و مراجعان خواهد بود و ما نیز تلاش می کنیم تا بسترهای ورزش سالم را نیز در دهکده سلامت البرز فراهم کنیم.

غفرانی افزود: بخشی از اهداف اداره کل ورزش و جوانان با جذب و رونق توریسم ورزشی در این مجموعه محقق خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان بیان کرد: یکی از اساسی ترین شاخصه های منطقه ای برای احداث دهکده سلامت، داشتن آب و هوای سالم و طبیعت مناسب است که استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ از این لحاظ یکی از مناطق بکر و مستعد محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار