فرماندار اسلامشهر:

حمایت ازتولیدکالای ایرانی تکلیف ملی است

اسلامشهر (پانا)-شصت و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی اسلامشهر با حضور فرماندار و نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
حمایت  ازتولیدکالای ایرانی تکلیف ملی است

در این جلسه امیراله حقیقی فرماندار اسلامشهر در سخنانی ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگرو هفته معلم با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی بر ضرورت حمایت و تقویت کالای ایرانی تاکید و آن را یک تکلیف ملی عنوان کرد.
وی در ادامه افزود: فرهنگ سازی استفاده از کالای داخلی باید از سطح مدارس آغاز و در همه ادارات و سازمان ها دولتی و خصوصی گسترش یابد .
فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: در سال گذشته برای حمایت از واحدهای تولیدی گام هایی برداشته و اقداماتی صورت گرفت و باید با نظارت بیشتر بر مراکز تولیدی نسبت به تولید کالای مرغوب و با کیفیت اقدام شود.
وی ادامه داد: برای عملیاتی کردن هرچه بیشتر شعار سال،باید نظارت ها و بازرسی های مستمر از اتحادیه ها و کسبه برای مبارزه با کالای قاچاق تقویت شود.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روزه گرفتن، استغفار کردن، صدقه دادن و صلوات فرستادن بر محمد و آل محمد(ص) را از اعمال ماه شعبان برشمرد .
وی همچنین به روز جهانی کار و کارگر اشاره و ضمن تبریک این هفته ، از کارگر به عنوان مجاهد فی سبیل ا... یاد نمود که برای اداره زندگی و کسب روزی حلال تلاش می کنند و همانند پیامبران و اولیاء خدا از دسترنجشان، زندگی خود را اداره می کنند .
امام جمعه اسلامشهر همچنین روز معلم را به معلمان دلسوز و زحمتکش تبریک گفت و افزود : خداوند که بزرگ معلم بشریت است از همان ابتدای خلقت جهان هستی،پیامبران و امامان را برای آموختن علم و دانش و حکمت به انسانها فرستاد.

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار