نخستین انجمن فارغ التحصیلان موفق در تربت جام راه اندازی شد

تربت جام (پانا) - رئیس موسسه آمزش عالی وحدت تربت جام از آغاز به کار نخستین انجمن فارغ التحصیلان موفق در تربت جام با همکاری موسسه عالی وحدت در این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۸۱۹۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
نخستین انجمن فارغ التحصیلان موفق در تربت جام راه اندازی شد

سعید صباغیان،که در موسسه عالی وحدت تربت جام حضور داشت در حاشیه افتتاح این مراسم به خبرنگار پانا گفت: این مراسم برای اولین بار در تربت جام افتتاح می شود تا بتوانند در راستای توسعه همه جانبه شهرستان گام بردارد و استفاده از اندیشه های دانشجویان موفق علمی در قالب پروژه های علمی با محوریت چالش های منطقه می توانند از خلاهای موجود راکاهش داد.

وی ایجاد اشتغال و تعامل با دستگاه های اجرایی در جهت مشارکت در پروژه های شهرستانی را از مهمترین اهداف این انجمن علمی برشمرد و افزود:رسالت دانشگاه قرار دادن دانشجویان در مسیر کاار آفرینی بوده و نه تولید مدرک گرایی وتلاش خواهیم کرد تا از ظرافت های نخبه های علمی در قالب انجمن استفاده شود.

دستگاه های اجرایی در ارتباط با چالش های منطقه همچون کم آبی و احیاءصنعت رایزنی خواهدشد و نمی توان برای توسعه شهرستان تنها به منابع دولت اتکاءکرد بلکه بخش خصوصی می تواند بسیاری از کمبود هارا جبران کند که در این زمینه بسترهای لازم جهت حضور سرمایه گذاران آماده شده است.

گفتنی است:که انجمن دانشجویان و فارغ التحصیلان موفق آموزش عالی وحدت تربت جام با حضور مسولان احرایی درتربت جام افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار