3 نشان طلا برای آزادکاران تیم دانش‌آموزی ایران

تهران (پانا) - سه کشتی‌گیر آزادکار تیم دانش‌آموزی لرستان در رقابت‌های دانش آموزان مراکش به دیدار فینال راه یافته و مدال طلا را بر گردن آویختند.

کد مطلب: ۸۱۹۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
3 نشان طلا برای آزادکاران تیم دانش‌آموزی ایران

به گزارش روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، پس از اتمام رقابت‌های کشتی فرنگی و آغاز برگزاری رقابت‌های رشته کشتی آزاد دانش‌آموزان جهان در کشور مراکش، کشتی‌گیران تیم دانش‌آموزی آزاد استان لرستان، نماینده اعزامی کشورمان در 5 وزن مسابقات روز اول در 3 وزن به مسابقه فینال راه یافته و نشان طلا را از آن خود کردند.

در روز اول رقابت‌های کشتی آزاد که با برگزاری 5 وزن از رقابت‌های آزاد امشب به وقت کشورمان برگزار شد، به ترتیب در اوزان 51 کیلوگرم محمد روزبهانی، 60 کیلوگرم اکبر فضلی و 92 کیلوگرم حسین اصغرپور موفق به حضور در دیدار فینال و کسب مدال طلا شدند ضمن اینکه در اوزان 45 کیلوگرم حسین رضوانیان به مدال برنز رسید و در 71 کیلوگرم فردین بهرام‌وند به مقام پنجم دست یافت.

گفتنی است دیدارهای 5 وزن دوم کشتی آزاد دانش‌آموزان جهان در روز دوم و پایانی خود، امروز (دوشنبه) بعدازظهر به وقت کشورمان در مراکش برگزار و دیگر کشتی‌گیران دانش‌آموز ایران بر روی تشک خواهند رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار