همایش تجلیل از پیشکسوتان قطب شهید شوشتری برگزار شد

نیشابور (پانا ) - همایش تجلیل از پیشکسوتان قطب شهید شوشتری در سال تحصیلی96-97 در محل تالار آینه اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابور برگزارشد.

کد مطلب: ۸۱۹۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از پیشکسوتان قطب شهید شوشتری  برگزار شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این همایش با تبریک ایام گرامی داشت مقام معلم، گفت: اگر امروز اتفاقات بزرگی در بخش دانش آموزان و فرهنگیان قطب شهید شوشتری افتاده است به دلیل همدلی و تلاش بی شائبه این خانواده بزرگ است.
حسین مهرابادی افزود: ما در بخش رفاهی تلاش می کنیم خدمات خوبی به بازنشستگان ارائه دهیم که ارائه غذای تعاونی، ارائه خدمات توسط کلینیک فرهنگیان و واگذاری کلاس درس از 8 تا18 ساعت از سال آینده بخشی ازاین خدمات می باشد.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: ما از سال آینده بسته های حمایتی را با اولویت به کار گیری فرزندان فرهنگیان افزایش می دهیم و با نظر به اینکه ما نیاز به شش هزار ساعت نیروی حق التدریس داریم لذا این طرح می تواند کمک بزرگی به ماباشد.
مهرابادی گفت: ما از ابتدای مهرماه تاکنون حتی یک ریال سرانه به حساب مدارس واریز نکردیم، اعتبار فصل2 در ادارات نسبت به 10 سال پیش کاهش چشمگیری داشته است و بااین حال همکاران و دانش آموزان ما رشد قابل توجهی در بخش های مختلف داشته اند که این امر شایسته تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار