مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور: پیام رسان های داخلی باید قدرت رقابت با نوع خارجی را داشته باشند

تبریز (پانا)- مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ما باید کاری کنیم که پیام رسان های داخلی قدرت رقابت با پیام رسان های خارجی را داشته باشند.

کد مطلب: ۸۱۸۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور:  پیام رسان های داخلی باید  قدرت رقابت با نوع خارجی را داشته باشند

محمد محسن صدر در همایش ملی گردشگری با محوریت تبریز 2018 در سالن علامه جعفری دانشگاه پیام نور تبریز با بیان این که در توسعه صنعت گردشگری باید به دنبال توسعه پایدار باشیم، گفت: جنبه علمی صنعت گردشگری در کشور ما مغفول مانده است و امید است همایش هایی این چنینی این شرایط را فراهم کند و افکار نو که از طریق این همایش به دست می آید را در اختیار دستگاه های ذی ربط قرار دهد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه ملی و به گستره تمام کشور است و به پشتوانه نیروی انسانی و اعضای هیات علمی اگر تحقیقی به این دانشگاه سپرده شود قطعا به خوبی از عهده آن بر خواهد آمد.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: اگر صنایع مختلف توانستند حل مشکل را به دانشگاه بسپارند موفق خواهند بود و این وظیفه ذاتی دانشگاه است که در کنار آموزش کار پژوهشی نیز انجام دهد.

صدر اهمیت نوفکری و کارفرینی را یاد آور شد و بیان کرد: شرکت اپل میزان طلایی که به صورت شمش نگه داری می کند بیشتر از طلای خزانه داری آمریکاست و این کار را فقط با فروش ایده انجام می دهد لذا نخبگان کشور به این عرصه ورود کنند.

وی با اشاره به مسدود سازی تلگرام گفت: ما باید کاری کنیم که پیام رسان های داخلی قدرت رقابت با پیام رسان های خارجی را داشته باشند.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: تبریز جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و بهترین مکان برای سرمایه گذاری است.

....

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار