استاندار قزوین؛

ورزشهای همگانی موجب تقویت نشاط اجتماعی می شود

قزوین (پانا) - استاندار قزوین گفت: ورزشهای همگانی و پیاده روی خانوادگی موجب تقویت نشاط و شادابی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

کد مطلب: ۸۱۸۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ورزشهای همگانی موجب تقویت نشاط اجتماعی می شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین که در پیاده روی بزرگ خانوادگی شرکت کرده بود در جمع باشکوه مردم در این مراسم در بوستان باراجین گفت: از اعضای ستاد برگزاری پیاده روی، شهرداری، صدا و سیما، تشکر می کنم و از حضور باشکوه مردم در این پیاده روی احساس لذت کردم.
زاهدی تصریح کرد: ورزش یکی از راهکارها برای تضمین سلامت مردم و ایجاد نشاط در جامعه است و برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی از کارهای ارزشمندی است که می تواند به شادابی جامعه کمک کند.
استاندار گفت: خوشبختانه مردم قزوین از برگزاری رویدادهای ورزشی استقبال می کنند و برنامه امروز نشان داد باید این فعالیتها بیشتر شود تا بتوانیم به سلامت جسمی و روحی مردم کمک کنیم.
وی اضافه کرد: در حوزه ورزش همگانی تلاش می کنیم این برنامه ها تداوم یابد و با معاون وزیر ورزش جلسه داشتیم تا با کمک وزارتخانه بتوانیم سالن ۶ هزار نفری قزوین و طرح های نیمه تمام را تکمیل کنیم تا در اختیار مردم قرار گیرد.
استاندار قزوین گفت: برای پاسخگویی به نیازهای ورزشی مردم استان قزوین با جدیت تلاش می کنیم تا طرح های نیمه تمام ورزشی در قزوین تکمیل و آماده بهره برداری شود.
استاندار قزوین یک دستگاه خودرو برای قرعه کشی بین مردم را در این پیاده روی اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار