در دیدار فرماندارنطنز با مدیر آموزش و پرورش به مناسبت روز معلم مطرح شد:

احترام به معلم احترام به علم ودانش و شعور والای لانسانی است

نطنز/اصفهان (پانا) - فرماندار نطنز احترام و تکریم از مقام معلم را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و افزود: معلم با کار خود مروج علم و روشنایی است و همه ما باید بکوشیم تا شأن و منزلت والای معلمان در جامعه نهادینه شده و تکریم از معلم مختص به یک روز نشود.

کد مطلب: ۸۱۸۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
احترام به معلم احترام به علم ودانش و شعور والای لانسانی است

حسنی فرماندار نطنز به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم، با حضور در آموزش و پرورش شهرستان با آقای چاوش پور مدیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کرد و با تبریک این روز از زحمات خالصانه همه معلمین و فرهنگیان تقدیر و تشکر نمود.

وی در این دیدارگفت: ارزش هر جامعه به میزان اهمیتی است که به علم داده می شود و ارزش علم نیز به معلم است لذا احترام به معلم احترام به علم ودانش و احترام به شعور والای لانسانی است .

وی احترام و تکریم از مقام معلم را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و افزود: معلم با کار خود مروج علم و روشنایی است و همه ما باید بکوشیم تا شأن و منزلت والای معلمان در جامعه نهادینه شده و تکریم از معلم مختص به یک روز نشود .

فرماندار نطنز با یاد آوری اهمیت شغل معلمی و جایگاه آن در سرنوشت کشور افزود: با توجه به نقش و تاثیری که معلمان در دل و جان کودکان و نوجوانان دارند لذا آنها نیز باید خود را متناسب با این وظیفه مهیا سازند و بیش از بقیه به خودسازی و آشنایی به دانش روز بپردازند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار