معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدای استان تهران :

سپاه پاسداران برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف فعال است

شهرری (پانا)- معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدای استان تهران گفت: سپاه پاسداران برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف فعال است و به عنوان یک نهاد به صورت تکلیف محور عمل می کند.

کد مطلب: ۸۱۸۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سپاه پاسداران برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف فعال است

سرهنگ حمید دامغانی در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: در جاهایی که کشور احساس نیاز می کند، سپاه وارد عمل می شود و یکی از این حوزه ها تحقق عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی است که توسط بسیج سازندگی انجام می شود.
وی تصریح کرد: سپاه در حوزه فعالیت های بسیج علاوه بر تحقق عدالت سعی در افزایش حس مسئولیت پذیری، مشارکت و تقویت روحیه امید را در مردم دارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدای استان تهران از آموزش 2 هزار و 344 نفر نیز در سال گذشته خبر داد و افزود: این آموزش ها بیشتر در حوزه های اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی و مشاغلی خانگی داده شده است.
وی افزود: سپاه سیدالشهدا (ع) محصولات دارای مزیت نسبی در شهرستان ها را شناسایی و در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی به آنها کمک می کند.
دامغانی اظهار کرد: هم اکنون 15 قطب دارای محصولات مزیت نسبی در 15 شهرستان های استان شناسایی شده اند که سبزی خشک کنی اسلامشهر، میوه خشک کنی شهریار، قالی بافی ورامین و دوزندگی بهارستان از جمله این مزیت ها محسوب می شوند.
وی ادامه داد: سپاه سیدالشهدا همچنین توانسته است که 185 کارگاه صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی در شهرستان های هدف راه اندازی کند و علاوه بر آن 32 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را برای فروش این محصولات برگزار کرده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدای استان تهران در ادامه از اعزام 128 گروه جهادی در سال گذشته به مناطق محروم خبر داد و گفت: این گروه ها متشکل از پزشکی، هنر، دانشجویی، و دانش آموزی به مناطق محروم اعزام شدند.
وی ادامه داد: درسال گذشته 408 طرح عمرانی با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال درمناطق محروم استان توسط این نهاد اجرایی شده است.
دامغانی به اقدامات این نهاد در کمک به مردم زلزله زده غرب کشور نیز اشاره کرد و گفت: این نهاد به هفت روستا در شهرستان سرپل ذهاب و دشت ذهاب خدمات ارئه کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدای استان تهران در ادامه از راه اندازی 700 کارگاه تولیدی در مناطق کمتر برخوردار استان خبر داد و گفت: این کارگاه ها در حوزه های اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی راه اندازی می شوند.
/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار