مدیرکل آموزش و پرورش گیلان: درصدد ارتقای کیفیت مستمر در مدارس هستیم

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت:ما به دنبال تربیت نسلی خلاق،منتقد،آگاه به حقوق شهروندی و همچنین ارتقای کیفیت مستمر در مدارس هستیم.

کد مطلب: ۸۱۸۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان: درصدد ارتقای کیفیت مستمر در مدارس هستیم

مهدی حاجتی گرامیداشت هفته معلم،اظهار کرد:هفته معلم یادآور فضیلت،کرامت و سازندگی کسانی است که با ارزش‌ترین سرمایه آحاد جامعه یعنی فرزندانشان را پرورش می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری،افزود:ایشان در شکل گیری انقلاب اسلامی طلایه دار تفکر دینی است و آثارش الهام بخش دانشجویان و اقشار مختلف مردم بود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش دروازه توسعه کشور است،گفت:آموزش و پرورش به مثابه گهواره جامعه است و همه سرمایه های کشور در آن به رشد و تعالی می‌رسند.

حاجتی به دستاوردهای آموزش و پرورش در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت:کسب رتبه ششم کنکور در چهار سال متوالی و کسب مدال‌های رنگارنگ دانش‌آموزان نخبه در مسابقات علمی و همچنین مسابقات قرآنی بخشی از موفقیت‌های آموزش و پرورش گیلان است.

حاجتی افزود:استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف در بالندگی و رشد فرزندان ضروری است و اجرای مصوبات شاخص در شورای آموزش و پرورش استان، بخشی از این هم افزایی سازمان‌های مختلف است.

وی با برشمردن برخی از وظایف ذاتی بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت کشور یادآور شد:ما به دنبال تربیت نسلی خلاق، منتقد، آگاه به حقوق شهروندی و همچنین ارتقای کیفیت مستمر در مدارس هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در پایان با اشاره به برگزاری مراسم متنوع در تقدیر از فرهنگیان برتر استان،از حمایت‌های نماینده ولی فقیه، استاندار، سازمان‌ها و گروه‌های مردم نهاد در برگزاری این برنامه‌ها قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار