مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی :

با حمایت از کالای ساختمانی ایرانی میتوانیم گامی بلند در اقتصاد کشور برداریم

بجنورد(پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : با حمایت از کالای ساختمانی ایرانی می توانیم گامی بلند در اقتصاد کشور و به نوبه آن در استان خراسان شمالی برداریم .

کد مطلب: ۸۱۸۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
با حمایت از کالای  ساختمانی ایرانی  میتوانیم گامی بلند در اقتصاد کشور برداریم

به گزارش اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، علیرضا مصطفی زاده گفت: با حمایت از کالای ساختمانی ایرانی می توانیم گامی بلند در اقتصاد کشور و به نوبه آن در استان خراسان شمالی برداریم و این میسر نخواهد شد مگر اینکه مردم هم در کنار دولت در این حرکت مهم و حیاتی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است قدم برداریم .

وی اظهار داشت : حمایت از کالاهای ساختمانی ایرانی خود باعث رونق اشتغال در کشور و استان خواهد شد و می تواند نرخ بیکاری را کاهش دهد .

مصطفی زاده افزود : باید در بخش ساختمان مردم را تشویق به خرید تولیدات ساختمانی ایرانی کنیم و این کار از طریق عزم عمومی قابل انجام است .

وی به بحث خرید کالاهای ایرانی توسط دستگاه های دولتی اشاره کرد و افزود : اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی هم در همین راستا صد در صد از اجناس داخلی خرید خواهد کرد مگر اینکه مشابه آن در داخل کشور تولید نشده باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار