فرماندار شهرستان کردکوی

معلمین وفادار ترین قشر به نظام، انقلاب و رهبری هستند

گرگان(پانا)- معلمین وفادار ترین قشر به نظام، انقلاب و رهبری هستندوقشر عظیمی از شهدای ما از معلمین و دانش آموزان بودند همان کسانی که تربیت یافته دست معلمان متعهد و انقلابی ما بودند.

کد مطلب: ۸۱۸۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمین وفادار ترین قشر به نظام، انقلاب و رهبری هستند

مراسم هفته معلم با حضور قدمنان فرماندار شهرستان ،جعفری مدیر کل صندوق بازنشستگی استان،حسینی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در کانون فرهنگی و تربیتی کوثر این شهرستانبرگزارشد.

قدمنان فرماندار کردکوی درمراسم روز گرامیداشت مقام معلم کردکوی گفت:معلمین وفادار ترین قشر به نظام، انقلاب و رهبری هستندوقشر عظیمی از شهدای ما از معلمین و دانش آموزان بودند همان کسانی که تربیت یافته دست معلمان متعهد و انقلابی ما بودند.

وی با اشاره به سخنان امام و رهبری افزود: معلمی شغل انبیاء است و معلمین و فرهنگیان ادامه دهندگان واقعی راه انبیا هستند.

قدمنان اضافه نمود:همه کارکنان دولت،تربیت یافته دست معلمان هستند و شما فرهنگیان انسان های خوب و وفادار به نظام وانقلاب راتربیت نموده ایدکه نظام از آنها بهرمند می باشدو افتخار من نیز به این است که یک معلم هستم.

شهریاری آموزش و پرورش کردکوی نیز در این همایش با قرائت اشعاری در وصف معلم وارزش های انسانی معلمین گفت:معلم چون شمع می سوزد ولی باعشق در این مسیر گام برمی داردتا آینده جامعه رابسازد.

وی افزود،آموزش کلید بلفعل شدن پتانسیل های جامعه است ومعلم کلید آموزش است و اگر قرار است درجامعه اتفاقی بیفتد باید همه نظام و مسئولین دغدغه اول شان آموزش و پرورش باشد.

شهریاری گفت:بدون ابزار و امکانات می شود آموزش اتفاق بیفتد ولی باید بدانیم بدون معلم ونیروی آموزش دیده صالح، آموزش رخ نمی دهد.اگر قرار است جامعه درست زندگی کنند ما مدیون معلمین هستیم.

دراین مراسم با حضور مسئولین استانی و کشوری از 53 بازنشسته فرهنگی ،12معلم نمونه شهرستانی ،6تن از هیات داوران معلمین نمونه استانی و شهرستانی ،5تن از خانواده های فرهنگیان تازه درگذشته (فوتی)و1نفر معلم نمونه استانی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار