معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

توجه رسانه‌ها بر تقویت همدلی و ترویج گفتمان مشترک نسبت به موضوع آب

یزد (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تأکید بر نزدیکی دیدگاه‌ها و جلوگیری از بسط شایعات گفت: رسانه‌ها بر تقویت همدلی و ترویج گفتمان مشترک نسبت به موضوع آب در کشور توجه و اهتمام ورزند.

کد مطلب: ۸۱۸۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
توجه رسانه‌ها بر تقویت همدلی و ترویج گفتمان مشترک نسبت به موضوع آب

نشست هم‌اندیشی اصحاب قلم و رسانه پیرامون ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در سالن اجتماعات کوثر استانداری برگزار شد و نمایندگان و فعالان رسانه‌ای استان به بیان دیدگاه‌ها و سؤالات خود در این زمینه پرداختند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ضمن ابراز خرسندی از فراهم آمدن زمینه هم‌اندیشی با رسانه‌ها در موضوع آب گفت: امیدوارم این نشست‌ها در موضوعات مختلف تداوم داشته باشد و ما بتوانیم از نظرات و دیدگاه‌های نمایندگان رسانه‌های ارتباط‌جمعی که به‌نوعی نمایندگان افکار عمومی جامعه هستند استفاده کنیم.
«محمدعلی طالبی» اظهار داشت: خوشحالم بحث تشکیل شورای اطلاع‌رسانی مطالبه نمایندگان رسانه‌های استان نیز است و وجود این مطالبه تداوم برگزاری شورای اطلاع‌رسانی و تبدیل این شورا به یک ابزار اثربخش و پویا را فراهم می‌سازد.
طالبی افزود: در بحث مدیریت مصرف آب که محور اصلی این نشست بود و دیدگاه‌های خوبی نیز بیان شد به کمک همه رسانه‌ها در این حوزه با مشارکت دستگاه‌های مسئول نیاز است.
معاون استاندار یزد بیان کرد: در مباحثی که به حوزه انتقال آب مربوط می‌شود به وفاق و همدلی استانی از یک‌سو و در ارتباط با استان‌های دیگر نسبت به این موضوع نیاز داریم که رسانه‌ها باید برای تقویت این فضای همدلی بین نخبگان و مسئولان استان‌های مختلف با دغدغه مشترک آب تلاش کنند.
وی یادآور شد: باید گفتمان مشترکی در کشور پیرامون مسئله آب شکل بگیرد و برای پرداختن مناسب به این موضوع ورود نخبگان و رسانه‌ها تأثیر خوبی به همراه دارد که در جلسه اخیر شورای اطلاع‌رسانی نیز پیشنهاد شد ما نشست‌های مشترکی با رسانه‌های استان اصفهان برای نزدیکی دیدگاه‌ها و جلوگیری از بسط شایعات و تفرقی که می‌تواند به ضرر منافع هر دو استان باشد داشته باشیم.
طالبی اظهار داشت: یکی از افتخاراتم در دوره چهار سال گذشته این است که اجازه نداده و اجازه نمی‌دهم برخورد نامناسبی با خبرنگاران عزیز صورت بگیرد و در جریان برخی مواردی که در این جلسه مطرح شد نبوده‌ام، وگرنه اگر موردی از روابط خبرنگاران با روابط عمومی‌ها به من اطلاع داده‌شده است یا سایر موارد، ما آن را به‌صورت خصوصی حل‌وفصل کرده‌ایم و خودمان را هیچ‌وقت جدا از جمع رسانه ندانسته‌ایم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت و تلاش روابط عمومی و اصحاب رسانه بر استمرار این جلسات گفت: ابتدای شروع به کار دولت به خانه مطبوعات استان پیشنهاد دادیم که شما متولی هماهنگی و دعوت از فعالان رسانه‌ای برای حضور در جلسات و برنامه‌های مختلف استان باشید که تاکنون میسر نشده است و این آمادگی در استان وجود دارد که کار را به خود فعالان و متولیان رسانه‌ای بسپاریم تا با انسجام و رضایت بیشتری صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار