بیش از 50برنامه در هفته معلم با رویکرد تکریمی در مراغه برگزار می شود

مراغه(پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم ، بیش از 50برنامه متنوع با رویکرد تکریمی و انگیزشی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۱۸۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 50برنامه در هفته معلم با رویکرد تکریمی در مراغه برگزار می شود

جلیل اسلامی عصر دوشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب خبرنگاران و رسانه ها افزود :امسال برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در مراغه با رویکرد تکریم فرهنگیان و به صورت ابتکاری ، ستادی ، مدرسه محوری و مشارکتی به اجرا در خواهد آمد.
وی گفت : تجلیل از بیش 500معلم روستایی ،پیشکسوتان و ایثار گران فرهنگی ،خانواده های معظم شهدا و متوفی فرهنگی از جمله برنامه های شاخص این مدیریت در هفته بزرگداشت مقام معلم خواهد بود.
اسلامی ادامه داد :غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای معلم ،برگزاری مسابقات ورزشی و جشنواره های همگانی و تجلیل از دو هزار و 500فرزند فرهنگی در 24برنامه از دیگر برنامه های مدیریت آموزش و پرورش در این هفته خواهد بود.
وی در ادامه با بیان اینکه تبدیل فضای آموزش و پرورش به محیط شاداب و نشاط از رویکرد های مهم این مجموعه است ، افزود : اجرای 45برنامه جنگ شادی در طول ایام دهه مبارک فجر برای معلمان و دانش آموزان و آماده سازی اردوگاه دانش آموزی المهدی (عج ) این شهرستان با اجرای برنامه های شاد و آموزشی و فرهنگی برای 16هزار دانش آموز از جمله فعالیت های این مجموعه در سالتحصیلی 96-97 است.
مدیر آموزش و پرورش مراغه ،اجرای برنامه های مشارکتی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و آموزش همگانی را از دیگر سیاست های این مجموعه عنوان کرد و گفت:در سالتحصیلی 96-97 در جهت افزایش آگاهی های اجتماعی اولیای دانش آموزان ، بیش از400 کلاس آموزش خانواده و همگانی با مشارکت آموزش و پرورش ، نیروی انتظامی ، هلال احمر ، آتش نشانی در مدارس این شهرستان به اجرا در آمد.
اسلامی تحقق شعارحمایت از کالای ایرانی در سال 97 را وظیفه تمامی دستگاه های اجرایی ، مسئولین و مردم دانست و گفت: تشکیل بازارچه های کار آفرینی با رویکرد دست ساز ها و توانمندی های دانش آموزی در بیش از 30آموزشگاه متوسطه دوره اول و دوم این شهرستان از جمله فعالیت ها در این راستاست.
وی کمبود فضای آموزشی در قبال افزایش تراکم دانش آموزی را از مشکلات مهم این مجموعه دانست و اظهار کرد : مشارکت خیرین مدرسه ساز و همچنین نگاه ویژه مسئولین به این موضوع ،کمک شایانی به حل این مشکل خواهد کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار