معاون پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

بیش از 900 نفر معلم  در خراسان جنوبی برای سال تحصیلی 97-98 جذب می شوند

بیرجند (پانا) - معاون پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: امسال از طریق آزمون دانشگاه فرهنگیان و ماده 28 ،  حدود 950 نفر در آموزش و پرورش جذب خواهند شد.

کد مطلب: ۸۱۸۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 900 نفر معلم  در خراسان جنوبی برای سال تحصیلی 97-98 جذب می شوند

علی اصغر موسوی کیا معاون پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری گفت:در استان خراسان جنوبی 160 هزار دانش آموز وجود دارند که 86 هزار نفر آنها مربوط به دوره ابتدایی وبقیه در سایر مقاطع تحصیل می کنند.

موسوی کیا گفت:15 هزار نفر مجموعه کارمندان آموزش و پرورش استان هستند که از این تعداد ، 57 درصد بانوان فرهنگی و 43 درصد اقایان هستند.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش به خصوص در خراسان جنوبی که استانی با پهنه وسیع است ، توزیع متعادل نیروی انسانی است و نیاز به مدیرو معلم در هر شهرستانی از سایر پست ها بیشتر است و باید اینها به گونه ای سازماندهی شوند که کمبودی در استان وجود نداشته باشد.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری حدود یک سوم مدارس استان و علی الخصوص مدارس ابتدایی جزء مدارس کوچک بودند یعنی کمتر از 15 نفر جمعیت داشتند، دارای معلم بودند به طوری که حتی برای مدرسه ای در طبس که دارای 2 دانش آموز بود ، یک معلم ثابت اختصاص داده شده است.

موسوی کیا گفت: تا مهر 97 ، بیش از 680 فرهنگی واجد شرایط بازنشستگی هستند و نیازی که برای استان برآورد شده است ، 980 نفر است.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: امسال از طریق آزمون دانشگاه فرهنگیان و ماده 28 ، حدود 950 نفر در آموزش و پرورش جذب خواهند شد.

وی در پایان گفت:یکی از اقداماتی که برای ترویج دولت الکترونیک انجام شده است ، راه اندازی سیستم ثبت نام سرباز معلم به صورت آنلاین است که فرد در آن ثبت نام و مراتب انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار