ایمن سازی 22 مدرسه حاشیه راه برای عبور ایمن دانش آموزان البرزی

کرج (پانا) -  طرح آموزش ایمنی عبور و مرور به دانش آموزان به منظور افزایش آگاهی و دانستنی های ایمنی به آن ها در مواجهه با خطرات احتمالی در 22 مدرسه حاشیه راه های برون شهری استان البرز اجرا شد.

کد مطلب: ۸۱۸۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ایمن سازی 22 مدرسه حاشیه راه برای عبور ایمن دانش آموزان البرزی

عادل منصور کیائی، معاون فنی و نظارت این اداره کل با اعلام این مطلب گفت: علاوه بر اجرای طرح آموزشی در 22 مدرسه که در آن دانش آموزان با فراگیری قوانین و مقررات و نحوه صحیح تردد در اطراف مدرسه، طرح ایمن سازی و آرام سازی ترافیک در محدوده بیرونی 10 مدرسه نیز با هدف ارتقای ایمنی عبور و مرور دانش آموزان با نصب انواع علایم هشداردهنده و آگاه ساز اجرا شد .

وی افزود: برای ارتقای ایمنی عبور عابران پیاده نیز طی سال گذشته 4 نوبت طرح هایی اجرا شد که در آن علاوه بر توزیع 2000 بسته آموزشی، توزیع بیش از 1000 تجهیزات ایمنی، نسبت به برگزاری همایش و آموزش حضوری افراد نیز اقدام شد.

منصور کیائی نصب 5 کیلومتر نرده بر روی حفاظ میانی آزادراه کرج- قزوین برای جلوگیری از تردد افراد در عرض آزادراه را یکی دیگر از اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از تلفات عابر پیاده در استان ذکر کرد و افزود:7 دستگاه پل عابر پیاده در سال گذشته در راه های برون شهری استان به بهره برداری رسید و اقدامات لازم برای ساخت 17 دستگاه پل دیگر نیز در سال جاری انجام شده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز، راکبین موتور را از دیگر اقشار آسیب پذیر در تصادفات رانندگی ذکر کرد و افزود: اقداماتی نظیر برگزاری مانور، توزیع 1500 بسته آموزشی حاوی نکات مهم و توصیه های ایمنی، توزیع بیش از 3000 جلیقه و تجهیزات ایمنی انفرادی، ارسال پیامک های آگاه ساز و آموزشی به موتور سواران و ... برای افزایش ایمنی تردد این افراد انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، با تخصیص اعتبارات لازم و حمایت مسئولان بتوان اجرای این طرح ها را، در سال جاری نیز ادامه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار