رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

معلمین مایه ی حرکت و برکت جامعه هستند

شهرری (پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به شان والای معلمین گفت: معلمین مایه ی حرکت و برکت جامعه هستند

کد مطلب: ۸۱۸۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
معلمین مایه ی حرکت و برکت جامعه هستند

بهروز نصیری در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: امسال هفته ی بزرگداشت مقام معلم همزمان شده با اعیاد شعبانیه و از آن جا که روز معلم با نیمه شعبان مصادف و تعطیل رسمی است، ما روز سه شنبه 11 اردیبهشت با زنگ سپاس معلم در مدرسه ی نمونه دولتی عفاف برنامه های هفته ی معلم را برگزار خواهیم کرد واز معلمین آن مدرسه تجلیل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: زنگ سپاس معلم همه ی مدارس منطقه به صدا در خواهد آمد و بعد از آن به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خواهیم رفت و نماز ظهر و عصر را با حضور همکاران فرهنگی وزیر آموزش و پرورش مسول عالی رتبه ی کشور به امامت حجت الاسلام سیدحسن خمینی اقامه خواهیم کرد.
نصیری در ادامه با اشاره به شان والای معلم گفت: مقام معلم مقام والائی است به طوری که معلمین وارثان انبیاء شمرده می شوند.

رئیس اداره ناحیه یک ری ادامه داد: مراسم تجلیل از معلمین نمونه ی استانی منطقه ای و همچنین همکاران باز نشسته ی سال 96 و نخبه گان فرهنگی روز یک شنبه 16 اردیبهشت ماه ساعت5 بعد از ظهر در کانون فرهنگی تربیتی سمیه خواهد بود.

در مدارس هم که هر کدام جلسه ی شورا معلمین را دارند و بزرگداشت مقام معلمان به صورت های مختلف صبح بعد از ظهر و غروب برگزار می شود که ما با اعضا شورای معاونین درصورت فرصت در برنامه های مدارس حضور پیدا خواهیم کرد.
نصیری با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ویژه برنامه بزرگداشت نیمه شعبان در نماز خانه ی اداره و با مولودی خوانی و پخش شیرینی برگزار خواهد شد.
همچنین برنامه هایی در مدارس برگزار خواهد شد که همکاران ما با برگزاری برنامه های شاد مثل مولودی خوانی، اجرای سرود، دل نوشته و پذیرایی طبق علاقه ی مدارس و طبق روال گذشته انجام می شود.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار