استاندار البرز: طلاب حوزه های علمیه در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش آفرین هستند

کرج (پانا) - استاندار البرز گفت: البرز به دلیل تنوع اقوام و نرخ بالای مهاجرپذیری مستعد آسیب های اجتماعی است که طلاب حوزه های علمیه و آمرین به معروف و ناهیان منکر در راستای پیشگیری و کنترل آسیب ها نقش موثری دارند.

کد مطلب: ۸۱۸۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز: طلاب حوزه های علمیه در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش آفرین هستند

محمدعلی نجفی در دیدار با رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اهمیت شمردن وظایف طلاب در جامعه افزود: اکنون نقش آمرین به معروف و طلاب با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی و تلاش معاندان برای تهاجم فرهنگی، بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون با مشکلات و موانع بسیاری مواجه هستند ولی همواره در جلسات و دیدارها به طرح مسائل عمومی پرداخته اند.

نجفی گفت: وظیفه خود می دانیم در ابعاد مختلف نسبت به تسهیل در امور طلاب حوزه های علمیه و روحانیون اقدام کنیم.

وی افزود: البرز، به تعبیر مقام معظم رهبری، ایران کوچک نامیده شده چراکه دارای تنوع اقوام و مهاجرانی از سراسر کشور است.

استاندار البرز اضافه کرد: تنوع اقوام و رشد مهاجرت در این استان، بدلیل اینکه پذیرای فرهنگ های مختلفی از اقصی نقاط کشور است بنابراین باید بدرستی ساماندهی و نظارت شود چراکه کوتاهی در این امر ممکن است زمینه ساز آسیب های اجتماعی فراوانی باشد.

وی گفت: طلاب حوزه علمیه نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد ارتباط موثر با مردم دارند بنابراین تا جایی ممکن برای تسهیل امور آنها اقدام می شود.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین ربانی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با تبیین جایگاه روحانیت و طلاب و تاثیر حضور آنها در جامعه، مشکلات و موانع این قشر را مورد بررسی قرار داد.

وی استقلال و امنیت کشور را در گرو ایمان و اعتقاد مردم و رابطه موثر و تنگاتنگ مردم با روحانیون را عاملی برای تحکیم عزت و اقتدار نظام دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار