فرماندارشهرستان اسلامشهر :

کارگران ،ایثارگران عرصه اقتصاد و تولید هستند

اسلامشهر (پانا)- در آستانه روز جهانی کارگر اعضای خانه کارگر اسلامشهر با فرماندار شهرستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۱۷۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کارگران ،ایثارگران عرصه اقتصاد و تولید هستند

در این دیدار امیراله حقیقی در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، هفته معلم و روزجهانی کارگر به جامعه کارگری بویژه کارگران شهرستان اسلامشهر گفت: کارگران ایثارگران عرصه اقتصاد و تولید هستند که در راه رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ایثارگری می کنند .

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی افزود: حمایت مردم از کالای تولید داخل که حاصل دسترنج و تلاش کارگران ایرانی است، می تواند تاثیر بسزایی در رونق هرچه بیشتر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین بهبود شاخص های اقتصادی داشته باشد .

حقیقی با بیان اینکه دولت با وجود مشکلات و محدودیت ها به عهدی که با مردم بسته، پایبند است و تمام تلاش خود را برای بهبود معیشت اقشار مختلف جامعه بویژه کارگران به کار بسته ، تصریح کرد: برنامه های دولت در خصوص رونق یافتن فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در حال اجراست و امیدواریم امسال با وحدت و همدلی بیش از گذشته شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد کشورمان باشیم .

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت حمایت همه اقشار جامعه بویژه کارگران از برنامه های دولت گفت: هیچ دولتی بدون پشتیبانی و حمایت مردم نمی تواند موفق باشدو افزایش ۱۲ درصدی تعداد آرای رئیس جمهور در انتخابات سال گذشته نسبت به سال ۹۲ در اسلامشهر نشان می دهد که مردم اسلامشهر و جامعه کارگری شهرستان حمایت ویژه ای از برنامه های دولت تدبیر و امید دارند .

وی همچنین با اشاره به اینکه خانه کارگر از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در همه زمینه های سیاسی اجتماعی و اقتصادی حضوری فعال داشته ادامه داد: خانه کارگر به عنوان یک نهاد مدنی موثر و ریشه دار، نقش مهمی در ایجاد تحرک و نشاط سیاسی در جامعه ایفا می کند .

حقیقی با بیان اینکه مردم اسلامشهر همواره حامی و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند گفت: مردم مومن و انقلابی و کارگران زحمتکش اسلامشهر همواره با حضور حماسی خود در راهپیمایی ها و انتخابات مختلف، حمایت قاطع خود را از نظام اسلامی نشان داده اند .

فرماندار شهرستان اسلامشهر آموزش کارگران را یکی از فعالیت ها و اقدامات بسیار مناسب خانه کارگر عنوان کرد و گفت: امروز دانشگاه علمی کاربردی بخوبی وظیفه آموزش کارگران را انجام می دهد و ما نیز از برنامه های این واحد دانشگاهی حمایت خواهیم کرد .

وی بر لزوم توجه به تامین نیازهای مختلف کارگران در حوزه های مختلف افزود: باید امکانات و فضاهای ورزشی و رفاهی شهرستان با تعامل و هماهنگی دستگاههای متولی با خانه کارگر در اختیار کارگران نیز قرار بگیرد تا این عزیزان و خانواده هایشان نیز بتوانند از این امکانات بهره مند شوند .

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

شایان ذکر است ،در ادامه این دیدار نیز پورطالبیان رییس خانه کارگر اسلامشهر در سخنانی ضمن تبریک روز جهانی کارگر و اعیاد شعبانیه از حمایت های فرماندار شهرستان از برنامه های خانه کارگر در اسلامشهر قدردانی کرد و افزود: بهبود شرایط معیشتی کارگران و تامین امنیت شغلی این قشر از جمله دغدغه های مهم جامعه کارگری بشمار می رود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار