فرماندار شهرستان بهارستان:

الویت در امر مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد

بهارستان(پانا) - جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور فرماندار شهرستان بهارستان در سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) فرمانداری شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
الویت در امر مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد

بیژن سلیمان پور، فرماندار شهرستان بهارستان، در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهارستان اظهار داشت: آثار تبعات سوء مواد مخدر در جامعه، محیط های آموزشی و خانواده قابل جبران نیست،بنابراین الویت در امر مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشدو اطلاع رسانی مناسب و موثر، ارائه آموزش ها و تقویت نقش خانواده ها در کنترل وبازدارندگی می تواند تاثیر بسزایی در حوزه پیشگیری داشته باشد .

وی در ادامه افزود: در این بین وظایف ما در قبال پیشگیری از اعتیاد، ساماندهی و درمان معتادین متجاهر و کاهش آسیب های اجتماعی به مراتب سنگین تر و بیش تر از پیش خواهد بود .

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهارستان تصریح کرد: در سال جاری هدف این شورا تبدیل شهرستان بهارستان به شهرستان پاک و عاری از مواد مخدر است و اعضای این شورا نیز باید به این مهم اهتمام بورزند و بیشتر از گذشته در زمینه پیشگیری، مبارزه و درمان مواد مخدر فعالیت نمایند .

فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به وضعیت شهرستان از حیث معتادین متجاهر و کارتن خواب، گفت: تلاش های زیادی صورت گرفته است تا سیمای محیط های شهری و رستایی از هر گونه زشتی و پلشتی ناشی از حضور معتادان متجاهر و کارتن خواب زدوده شود .

شایان ذکر است، ساماندهی اماکن مخروبه، تاکید برتشدید نظارت بر فعالیت های عطاری ها و احداث خانه مهربانی از تصمیمات متخذه در این جلسه بود و هریک از اعضای کمیته های این شورا نیزگزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در زمینه مبارزه با مواد مخدر را ارائه دادند .

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار