مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در جشنواره خیرین مدرسه ساز ناحیه:

تجهیزات سخت افزاری نقش مهمی در پیشرفت یک مدرسه دارد

اهواز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز گفت: اساس پیشرفت هر مدرسه ای در امکانات سخت افزاری و تجهیزات و فضای مناسب آن است و ساخت و ساز و همت خیرین تاثیر مستقیمی بر کیفیت آموزشی دارد.

کد مطلب: ۸۱۷۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تجهیزات سخت افزاری نقش مهمی در پیشرفت یک مدرسه دارد

فاضل خمیسی در این مراسم گفت : اساس پیشرفت هر مدرسه ای در سخت افزار و تجهیزات و فضای مناسب آن است و ساخت و ساز و همت خیرین تاثیر مستقیم بر کیفیت آموزشی دارد.

وی در ادامه افزود : در تعالیم دینی یکی از شاخص های مومن بودن خیرخواهی برای همنوع است و مومن کسی است که کار مردم را به عنوان یک ارج و ثواب مورد نظر قرار می دهد و برای ارتقای اجتماع تلاش می کند.

مدیر ناحیه 4 اهواز اظهار داشت : نواحی 1 و 4 اهواز بالاترین آمار مدارس روستایی و محروم را دارد که از نظر تجهیزات و فضا و در برخی از روستاها نبود مدرسه باعث عقب افتادگی منطقه شده است.

خمیسی با اشاره به گرم بودن اقلیم خوزستان گفت : استان خوزستان مدارس تخریبی زیادی دارد که عمر مفیدشان تمام شده و خطرناک هستند و لازم تا این مدارس شناسایی و بهسازی شوند. اگر ساخت مدرسه انجام شود بسیاری از مشکلات حل می شود و آسیب های اجتماعی کمتر خواهد شد.

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز نواحی 1 و 4 اهواز با حضور مسئولین استانی و محلی و جمعی از فرهنگیان و خیرین مدرسه ساز در تالار فردوسی ناحیه1 اهواز برگزار شد.

در این همایش با اهدای لوح یادبود از خیرین مدرسه ساز تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار