معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

اجرای طرح بازدید های همتا در سطح مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری بازدید های همتا در مناطق 21 گانه استان تهران خبرداد.

کد مطلب: ۸۱۷۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح بازدید های همتا در سطح مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران

میر رضا شفیع پورمعاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در این باره گفت : در راستای تحقق سیاست های مقام عالی وزارت مبنی بر اجرایی شدن طرح های کیفیت بخشی به آموزش و نیز ارتقای سطح دانش مدیریتی مدیران مدارس(بهبود مدیریت آموزشگاهی) این طرح اجرا می گردد.

شفیع پور،با اشاره به ضرورت و اهمیت نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش ، تصریح کرد:در دستیابی به اهداف نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی ، بازدید های همتا جهت تبادل تجربه و انتقال دانش مدیریتی مدیران مدارس دوره های اول و دوم متوسطه و هنرستان های فنی و حرفه ای،کاردانش و کشاورزی اجرا گردید.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه نظارت و بازدید ها در مدارس یکی ازحلقه های مفقوده نظام آموزشی است و ضرورت آن درهرزمان و در هررده آموزشی احساس میشود، تاکید کرد: بازدید همتا در مدارس به عنوان جزئی از این فرایند در راستای اهدافی چون تبادل تجربیات و اطلاعات شغلی و مدیریتی ،رفع نقایص و کمبودها و اشکالات، استفاده از خلاقیت ها و ابتکارات سایر مدارس گام برمی دارد .

گفتنی است، طرح بازدید همتای برون و درون منطقه ای کلیه مناطق آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در آذر ماه سال 96 با اهداف مذکور اجرا و تا پایان فروردین ماه سال 97 در کلیه مناطق اجرایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار