جامعه ایران اسلامی بر اساس آموزهای قرانی بنا شده و اجرای این منویات زمینه ساز ظهور ظهور حجت است

مشهد(پانا)- مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات قران ، عترت و نماز دانش آموزان پسر خراسان رضوی در اردوگاه شهدای مدافع حرم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
جامعه ایران اسلامی بر اساس آموزهای قرانی بنا شده و اجرای این منویات زمینه ساز ظهور ظهور حجت است

در مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات قران , عترت و نماز دانش آموزان پسر استان خرسان رضوی ، سیدرضا خاتم پور با ابراز خرسندی از افتخار میزبانی برای ناحیه یک گفت : میهمانانی در این مراسم حضور دارند و در مسابقات شرکت می کنند که خداوند به آنان عنایت داشته و در اوان جوانی و نوجوانی پا به عرصه این مسابقات گذاشته اند.

رییس ستاد اجرایی سی و ششمین دوره مسابقات قران ، عترت و نماز دانش آموزان خراسان رضوی اظهار داشت: اشخاص و افراد بسیاری برای این مسابقات تمهید مقدمات کردند و در واقع این اقدامی برای قران و عترت بوده که قطعا اجر آن نزد پروردگار محفوظ خواهد بود.

وی به کتاب مقدس قران اشاره نمود و گفت : جایگاه کتاب وحی ، جایگاهی وسیع است و جسمی که در آن قران نباشد ، همانند جسمی بی جان است و اگر کلام خدا را پرورش دهیم و آن را قرائت کنیم ، بی شک در برابر آتش ایمن می گرداند.

خاتم پور بیان کرد : جامعه ما بر اساس آموزهای قرانی است و امیدواریم این منویات زمینه ساز ظهور حجت و امام ولی عصر قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار