تجلیل از شهروندان همکاردراجرای طرحهای عمرانی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-شهردار و اعضای شورای شهر اسلامشهراز شهروندانی که در اجرای طرح عمرانی با شهرداری همکاری داشتند، قدردانی کردند.

کد مطلب: ۸۱۶۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از شهروندان همکاردراجرای طرحهای عمرانی  اسلامشهر

در این مراسم که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد ،علی‌رضا مهرپویان‌طارانی، رئیس شورای شهر اسلامشهر ،در سخنانی اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که طی سالیان گذشته از سوی شورای شهر و شهرداری اسلامشهر پیگیری شده و امسال وارد مرحله نتیجه شده، احداث کنارگذر شمالی شهر است .

وی در ادامه بیان کرد: در دوره جدید مدیریت شهرداری اسلامشهر و با جدیت و تلاش‌های شهردار و مجموعه همکاران شهرداری و با ایثار و از خودگذشتگی و همکاری صمیمانه مالکین بناهایی که در طرح قرار داشتند، به‌زودی شاهد رفع مشکل ترافیکی شهر و تردد شهروندان خواهیم بود .

مهرپویان‌طارانی خاطرنشان کرد: در سال 97 شاهد جهادی در اجرای طرح‌های عمرانی شهر اسلامشهر به‌ویژه در بحث ترافیکی خواهیم بود که احداث کنارگذر 24 متری شمالی شهر، ایجاد دوربرگردان بهرام‌آباد، احداث تقاطع غیرهم‌سطح میدان نماز از جمله این طرح‌هاست .

سپس، حسین طلا شهردار اسلامشهر با قدرانی از همراهی مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان با خادمین خود در شهرداری، اظهار کرد: اتفاقات رخ داده در حوزه اجرای طرح‌های عمرانی در شهر محصول یک کار تیمی است که شهروندان با مجموعه شهرداری داشته‌اند .

طلا بیان کرد: اگر همکاری صمیمانه شهروندان با مجموعه شهرداری وجود نداشته باشد، شهرداری به تنهایی قادر به ارائه خدمات مورد نیاز مردم نخواهد بود و نتیجه کار ایجاد نارضایتی در بین شهروندان می‌شود .

وی گفت: طی 7 سال گذشته تا پایان بهمن ماه سال 96 از مجموع بناهای قرار گرفته در طرح کنارگذر شمالی تنها 37 قطعه پلاک ثبتی، توافق و تخریب شده بود که طی دو ماه اسفند و فروردین ماه تعداد 24 قطعه پلاک ثبتی تا به امروز توافق و در اختیار شهرداری قرار گرفته است .

شهردار اسلامشهر تصریح کرد: طی دو ماه گذشته و بر اساس قیمت‌های کارشناسی شده برای 24 پلاک ثبتی مورد توافق مبلغ 47 میلیارد ریال پرداخت شده وضعیت بناهای مورد اشاره مشخص و شهروندان از بلاتکلیفی رها شدند .

طلاخاطرنشان کرد: شهرداری اسلامشهر به تنهایی در اجرای طرح‌های عمرانی موفق نخواهد شد و حمایت‌های اعضای شورای شهر، همکاری صمیمانه شهروندان، دستگاه‌های خدمات رسان وادارات مرتبط و همه همکاران و پرسنل شهرداری در رسیدن به اجرای طرح‌های عمرانی بسیار تأثیرگذار است .

شایان ذکر است ،در این مراسم شهردار اسلامشهر به پاس قدردانی از همکاری صمیمانه شهروندانی که ملک آنها در طرح قرار گرفته و با همکاری خوب خود در کمترین زمان با شهرداری توافق کردند، با اهدای لوح سپاس تجلیل نمود.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار