آغاز سومین دوره جشنواره ابن سینا با حضور5200 دانش‌‌آموز

تهران (پانا) - سومین دوره جشنواره ابن سینا با حضور 5200 دانش‌‌آموز در پردیس فنی دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۸۱۶۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سومین دوره جشنواره ابن سینا با حضور5200 دانش‌‌آموز

این جشنواره دانش‌آموزی با حمایت وزارت آموزش و پرورش، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه صنعتی شریف، سازمان فناوری اطلاعات، فدراسیون جهانی مخترعان و سازمان‌ها و نهادهای علمی و رسانه‌ای دیگر از امروز 13 اردیبهشت به مدت دو روز در پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

دوره پیش این جشنواره با حضور 3879 دانش‌آموز از 423 مدرسه و 25 استان و با حمایت 98 مرکز علمی و رسانه‌ای برگزار شده بود.

این رویداد علمی در این دوره با استقبال بیشتر دانش‌آموزی و حضور حدود 5200 دانش‌آموز ممتاز سراسر کشور همچنین مدارس، پژوهشسراها و مراکز آموزشی و پژوهشی همراه شده است.

علاوه بر برگزاری این جشنواره، با حمایت دانشگاه تربیت مدرس و شبکه کارآفرینی کشور نمایشگاه جانبی جشنواره با عنوان «اولین نمایشگاه تخصصی مدرسه هزاره سوم» با محوریت حضور تولید کنندگان و وارد کنندگان تجهیزات کمک آموزشی، تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی و پژوهشی، اسباب بازی و سرگرمی، انتشارات آموزشی، نرم افزارهای آموزشی، موسسات آموزشی و پژوهشی، لوازم التحریر و مبلمان مدارس و تجهیزات اداری برگزار می‌شود.

برنامه‌های مختلف فرهنگی و علمی که در بخش‌های جانبی این جشنواره در نظر گرفته شده است فرصتی مناسبی است برای جمعیت دانش‌آموزی تا از بستر تخصصی موجود در حوزه‌های مرتبط با نیازهای دانش‌آموزی بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار