مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

اولویت اصلی ما در ساماندهی نیروی انسانی در سال 97 ، کلاس درس است

شهرری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در جلسه ی معاونین پژوهش مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران که در سالن همایش های مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد؛ گفت:اولویت اصلی در بحث ساماندهی نیروی انسانی در سال 97 کلاس درس است.

کد مطلب: ۸۱۶۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اولویت اصلی ما در ساماندهی نیروی انسانی در سال 97 ، کلاس درس است

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در جلسه ی معاونین پژوهش مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران کهدر سالن همایش های مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد با اشاره به تراکم بالای دانش آموزی در مناطق شهرستان های استان تهران گفت : سالانه حدود 35 هزار دانش‌آموز به جمعیت دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران اضافه می‌شود که باید با مدیریت درست بتوانیم شرایط عادلانه تحصیل را برای آن‌ها فراهم کنیم.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در این استان تاکید کرد: تراکم بالای دانش‌آموزی در این استان و همچنین کمبود فضای آموزشی نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و مدون است تا بتوان با کمترین هزینه و چالش، مشکلات را مدیریت کرده و سال تحصیلی 98-97 را به خوبی آغاز کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر ساماندهی 34 هزار کلاس درس در شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: ساخت و سازهای روز افزون و افزایش شهرک های اقماری در شهرستان های استان تهران یکی دیگر از چالش های موجود بر سر راه ساماندهی نیروی انسانی است.

مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به وجود 120 هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در این استان خاطرنشان کرد: تفاوت‌های فرهنگی، تراکم بالای کلاس‌های درس و کمبود فضاهای آموزشی استاندارد از جمله مباحثی است که اگر مورد توجه جدی قرار نگیرد رشد آسیب‌های اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار