مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان گلستان

بیش از ۱۲۴ برنامه در هفته کار و کارگر در استان گلستان اجرا می‌شود

گرگان(پانا)-بیش از ۱۲۴ برنامه در هفته کار و کارگر در استان گلستان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۶۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۱۲۴ برنامه در هفته کار و کارگر در استان گلستان اجرا می‌شود

سعید مازندرانی درباره برنامه های هفته کار و کارگر در استان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان دیدار 9 نفر از جامعه کارگری استان گلستان با رهبر معظم انقلاب است.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: بیش از 124 برنامه از 5 تا 11 اردیبهشت در استان گلستان اجرا می‌شود که 101 برنامه در شهرستان‌های استان و 23 برنامه در سطح استانی برگزار خواهد شد.

مازندرانی خاطرنشان کرد: جشن کارگری در همه کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی گلستان از دیگر برنامه‌های استان در این هفته است که در کنار آن بهره‌برداری از 8 طرح تولیدی که به کمک تسهیلات کم بهره راه‌اندازی شده‌اند، را خواهیم داشت.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، تجلیل از کارگران نمونه استان گلستان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از برنامه‌های منتخب این هفته خواهد بود.

مازندرانی گفت: مهم‌ترین برنامه این هفته دیدار 9 نفر از جامعه کارگری با رهبر معظم انقلاب خواهد بود که کارگران منتخب کشور در این دیدار حضور دارند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان گلستان تاکید کرد: در استان گلستان 243 هزار بیمه شده کارگری داریم که براساس آمار بیش 400 هزار نفر در بخش‌های کشاورزی، خدماتی و صنعتی فعالیت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار