رئیس اداره آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش کردستان : سومین مرحله آزمون پیشرفت تحصیلی با شرکت بیش از 58 هزار دانش آموزان متوسطه اول استان کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)-رییس اداره آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت : سومین و آخرین مرحله آزمون های پیشرفت تحصیلی ویژه دانش آموزان مدارس عادی این دوره سه شنبه 4 اردیبهشت ماه جاری با شرکت 58 هزار و 586 دانش آموز در 600 مدرسه متوسطه دوره اول استان برگزار شد .

کد مطلب: ۸۱۶۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش کردستان :  سومین مرحله آزمون پیشرفت تحصیلی با شرکت بیش از 58 هزار دانش آموزان متوسطه اول استان کردستان برگزار شد

طیب سالاروندیان رئیس اداره آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر ، هدف از برگزاری این آزمون ها را ارتقای کیفیت آموزشی، آشنایی دانش آموزان با سوالات چند گزینه ای، کسب مهارت در تست زنی و مدیریت زمان در دانش آموزان نام برد.

وی با بیان اینکه نتایج این آزمون در قالب کارنامه مدیر، کارنامه دبیر، کارنامه دانش آموز، کارنامه عملکرد شهرستان به تفکیک درس ، پایه و مدرسه در اختیار جامعه ذینفع قرار می گیرد ، هدف از برگزاری و اعلام نتایج آن را تجزیه و تحلیل نتایج و آسیب شناسی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت عنوان کرد .

به گفته سالاروندیان در پایان هر مرحله از آزمون به نفرات برگزیده به تفکیک شهرستان ها و مناطق و در هر سه پایه تحصیلی دوره اول متوسطه هدایایی به همراه لوح تقدیر اهدا می شود.

گفتنی است این آزمون با همکاری موسسه علمی- آموزشی آینده سازان در 600 آموزشگاه وبا شرکت 58586نفر دانش آموز در همه مدارس شهری و روستایی استان به صورت همزمان برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار