کیفی سازی آموزش به معنای عدم توجه به فاکتور های کمی نیست

مشهد(پانا)- گردهمایی کارشناسان و کارشناس مسئولان آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۶۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کیفی سازی آموزش به معنای عدم توجه به فاکتور های کمی نیست

قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع کارشناسان و کارشناس مسئولان سنجش استان ضمن تقدیر از زحمات همکاران حوزه امتحانات که منجر به کسب رتبه اول کشوری در چهار سال متوالی در این حوزه گشته است عنوان کرد :ویترین تمام زحمات همکاران در 12 اسل در امتحانات به نمایش در می آید و لذا لازم است همکاران ارجمند دقت نظر لازم را برای حفظ و حراست از به خرج دهند.

خدابنده با شاره به لزوم جانشین پروری و ساخت نیرو برای حضور در حوزه امتحانی افزود :حدود یکسال از پرداخت حق الزحمه امتحانات عقب هستیم اما باید دقت کنیم که از این جهت کیفیت کار در زمینه امتحانات کاهش نیابد.

وی همچنین برگزاری صحیح ودقیق امتحانات را مایه آبو و حیثیت کاری مجموعه آموزش و پرورش استان توصیف کرد و گفت :گرچه همه همکاران ما مصمم به رعایت الزامات قانونی هستند امام با این حال باید توجه شود که حیثیت کل استان و مجموعه آموزش و پرورش و همکاران حتی با هدف کمک به دانش آموز زیر سوال نرود و لذا لازم است در این زمینه نظارت کامل هم در حوزه امتحانات نهایی ،هم امتحانات داخلی و هم امتحانات مدارس و مراکز آموزش از راه دور وجود داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به در خصوص کنکور نیز تاکید کرد :در حال حاضر ،درست یا غلط کنکور به عنوان یک میزان است و در واقع کیفیت کار ما هم با همین مقوله سنجیده می شود و اگرچه در گذشته نگاه ما برای رتبه های برتر در کنکور به مدارس خاص بوده است امام در حال حاضر اینگونه نیست که کیفیت مدارس ما به حدی پایین باشد که نتوانیم انتظار چنین رتبه هایی را در مدارس عادی اشته باشیم.

خدابنده در پایان به بحث تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانات نهایی نیز اشاره و تصریح کرد :آماده ایم برای توسعه عدالت در تصحیح اوراق امتحانی و افزایش قاطعیت و جزمیت امتحانان تجهیزات لازم برای توسعه تصحیح اوراق به صورت الکترونیکی را فراهم آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار