معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش

آزمون تئوری مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی در بابلسر برگزار شد

بابلسر (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از برگزاری آزمون تئوری مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی و کابردی استان با شرکت 110 دانش‌آموز در بابلسر خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آزمون تئوری مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی در بابلسر برگزار شد

اسفندیار نظری در حاشیه برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی در گفتگو با پانا با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات برای هنرجویان پایه دهم و یازدهم هنرستان‌های کارودانش سراسر کشور برگزار می‌شود، از برگزاری مرحله تئوری کشوری این دوره در استان مازندران خبر داد.

او افزود: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری با هدف اشاعه‌ی فرهنگ مهارت‌آموزی و کیفیت‌بخشی به آموزش‌های مهارتی در هنرستان‌های کاردانش برگزار می‌شود که مرحله شهرستانی و استانی را پشت سر گذاشته و امروز مرحله تئوری کشوری آن در تمام استان‌ها به صورت همزمان برگزار شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران ضمن اعلام اینکه 660 هنرجو به مرحله تئوری استانی این دوره از مسابقات علمی و کاربردی راه یافته بوده‌اند، گفت: از این تعداد 204 هنرجو به مرحله عملی استانی راه یافتند و در نهایت امروز 110 برگزیده، در آزمون تئوری کشوری شرکت کرده‌اند.

نظری اشاره کرد: از این تعداد 45 هنرجو دختر و 65 هنرجو پسر هستند که در 28 رشته امروز در هنرستان فراصنعت شهرستان بابلسر با حضور ناظر وزارتی به رقابت پرداخته‌اند.

این مسئول با بیان اینکه از هر رشته چهار نفر در صورت کسب حد نصاب نمره به مرحله عملی کشور شانزدهمین دوره مسابقات علمی و کاربردی راه خواهند یافت، افزود: مرحله کشوری در تیرماه در استان البرز برگزار خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در پایان یادآور شد: مازندران در سال گذشته در پانزدهمین دوره این مسابقات، رتبه‌های دوم تا پنجم را کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار