در گفت‌وگو با پانا

نظری، عضو شورای شهر تهران: اسامی جوانان در لیست نامزدهای شهرداری تهران دکوری نیست

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران می‌گوید قرار گرفتن اسامی افراد جوان در لیست نامزدهای شهرداری تهران دکوری و تزئینی نیست.

کد مطلب: ۸۱۵۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نظری، عضو شورای شهر تهران: اسامی  جوانان در لیست نامزدهای شهرداری تهران دکوری نیست

حجت نظری در گفت‌وگو با پانا درباره حضور اسامی جوانان در لیست نامزدهای شهرداری تهران گفت: خیلی از حقوق مردم در سراسر دنیا که برای اولین بار مطرح شد نسبت به آن مقاومت وجود داشت و خیلی از افراد با دید تردید و تمسخر به موضوع نگاه می‌کردند اما بعد از مدت کوتاهی برای بخشی از جامعه که حقوق خود را مطالبه می کردند، محقق می‌شد. موارد زیادی برای احقاق حق، از جمله گرفتن حق رأی برای زنان و حقوق سیاه پوستان را می‌توان مثال زد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: اکنون با معضلی به نام مدیران کهنسال و خسته در کشور مواجه هستیم که حاضر نیستند مناصب را ترک کنند. به نظر می‌رسد حتما باید کنش‌های مختلفی در راستای مقابله با این میل ناصواب صورت بگیرد.

وی ادامه داد: به نظرم این حرکت جوانان اصلاح‌طلب برای درج اسامی جوانان در لیست نامزدهای شهرداری تهران، حرکت خوبی بود که لازم است ادامه داشته باشد و اگر جوان‌ها در چنین مواردی منسجم عمل کنند، حتما به اهداف خود دست پیدا می‌کنند.

نظری در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا اولویت شما در رأی دادن گزینه حزبی است یا جوان، گفت: ما به هفت نفر می‌توانیم رأی دهیم. من در همین مرحله ابتدایی به گزینه جوان رأی دادم و باور دارم که حتما خود ما هستیم که باید تلاش کنیم تا این فضا را بشکنیم. جوانان نیاز دارند که از هم حمایت کنند، این حمایت‌ها باید دو سویه باشد و کمک کنند تا اتفاقات بهتری برای جامعه رقم بخورد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: من نمی‌دانم کلیت شورا در رأی به گزینه‌های شهرداری کدام گزینه است اما سعی می‌کنم تا جایی که توان و امکان دارم، برای ورود بیشتر جوان‌ها تأثیرگذار باشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار