مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

فعالیت 70 هزار دانش آموز پیشتاز سازمان دانش آموزی در خوزستان

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از فعالیت 70 هزار دانش آموز پیشتاز در قالب 2 هزار و 158 گروه دانش آموزی در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 70 هزار دانش آموز پیشتاز سازمان دانش آموزی در خوزستان

محمد تقی زاده در گفتگوی اختصاصی با استودیوی آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه حمایت و تقویت از فعالیت تشکل های دانش آموزی امری ضروری است، اظهار کرد: وجود بیش از یک میلیون دانش آموز در استان خوزستان ظرفیت قابل توجهی برای فعالیت های دانش آموزی فراهم می کند.

وی مهمترین کارکرد تشکل های دانش آموزی را تقویت و گسترش فرهنگ همکاری و کارگروهی در بین دانش آموزان دانست و توضیح داد: آموزش مهارت های زندگی اجتماعی، تقویت حس مسئولیت پذیری و تجربه آموزی مهمترین اهداف فعالیت تشکل های دانش آموزی در خوزستان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه محول کردن امور به دانش آموزان زمینه ساز تقویت حس مسئولیت پذیری و جامعه پذیر شدن آنان می شود، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مربیان توانمند و همچنین بهره گیری از محتوای آموزشی-عملکردی مناسب می تواند نقش به سزایی در ارتقای شاخص های تربیتی دانش آموزان پیشتاز داشته باشد.

تقی زاده در پایان گفت: بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مهمترین تشکل های فعال دانش آموزی در خوزستان هستند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار