وضعیت فضاهای آموزشی روستای آساوله سنندج مورد بررسی قرار گرفت

سنندج(پانا)-با حضورمدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان آخرین وضعیت فضاهای آموزشی روستای آساوله سنندج مورد بررسی قرار گرفت .

کد مطلب: ۸۱۵۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت فضاهای آموزشی روستای آساوله سنندج مورد بررسی قرار گرفت

با حضور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، معاونین و کارشناسان ناحیه، مسئول دفتر نمایندگان شهرهای سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی، دهیاری و اعضای شورای اسلامی آساوله نشستی در دهیاری آساوله تشکیل و پیرامون وضعیت فضای آموزشی این روستا بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای این جلسه سیدفواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج ضمن تشکر از حضور مسئولین و تبریک ماه شعبان گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی در روستای آساوله را اعلام و اظهار داشت: طبق پیش بینی های آماری فضاهای آموزشی کافی برای تحصیل دانش آموزان در روستای آساوله در دسترس نیست برای رفع این معضل با ساخت فضاهای جانبی عزم جدی و همت والای مردم و خیرین مدرسه ساز را می طلبد.

مدیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان در آساوله و حاشیه شهر فداکاری می کنند؛ افزود: با توجه به رشد سریع جمعیت و کمبود فضاهای آموزشی، در کلاس ها از ظرفیت حداکثری استفاده می شود و معلمان با ایثار و فداکاری از شروع کلاس تا پایان درس فضایی جهت استراحت ندارند و این دردناک است و ممکن است با افت تحصیلی دانش آموزان مواجه شویم.

حسینی با اشاره به برنامه های راهبردی آموزش و پرورش ناحیه گفت: سنگ بنای توسعه در هر جامعه ای، وضعیت فضاهای آموزشی است ، فضای فیزیکی مطلوب قطعا زمینه ی رشد دانش آموزان را فراهم می کند و در بحث زیربنایی دولت کمک می کند تا وسایل آموزشی و کمک آموزشی تامین شود و از دهیاری و شورای محل انتظار داریم تا با مشارکت در این امر خیربا عزمی جدی ورود کنند که در پروژه های سال 97 آساوله در اولویت قرار گرفته و لازم است در اسرع وقت مدرسه سازی صورت گیرد. لذا با توجه به دغدغه اولیاء دانش آموزان و معلمان لازم است برای اجرای این امر، زمین پیشنهادی جنب مدرسه گزینه ی مناسبی برای ساخت مدرسه 18 کلاسه طبق آئین نامه های شهرداری و نظام مهندسی و آماده سازی آن در سالی تحصیلی 98-97 باشیم.

احمدی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان ضمن استقبال از پیشنهاد مدیر ناحیه اظهار داشت: برای اجرای این پروژه مشروط بر مشخص شدن تملک و سند ثبتی زمین 50 درصد هزینه ها را تقبل و 50 درصد دیگر توسط خیرین مدرسه ساز صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار