ایران حرف اول را در تکواندو می زند

کرج (پانا) - سرپرست تیم تکواندو ارمنستان گفت: تکواندو در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و این کشور حرف اول را در تکواندو می زند.

کد مطلب: ۸۱۵۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ایران حرف اول را در تکواندو می زند

تیموریان سرپرست تیم تکواندو ارمنستان گفت: تکواندو در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و این کشور حرف اول را در تکواندو می زند.

تیموریان افزود: می دانستیم که مسابقات حساسی را در این پیش رو داریم و با پنج تکواندوکار و یک مربی در مسابقات جام فجر شرکت کردیم.

وی افزود: مسابقات جام فجر سطح فنی خوبی داشت اما تیم های خوبی مثل اتریش و فرانسه که سال‌های قبل در مسابقات حضور داشتند در این دوره از رقابت های جام فجر غایب بودند چون تورنمنت های اروپایی از هفته آینده آغاز می شود و این تیم ها برای تورنمنت های نزدیک تر برنامه‌ریزی کرده اند.

سرپرست تیم تکواندو ارمنستان در خصوص داوری های جام فجر اظهار کرد: وجود داوران ایرانی و خارجی از سطح قضاوت ها را بی نقص کرده بود و میزبانی ایران استان البرز هم مثل همیشه مناسب بود.

سرپرست تیم ارمنستان ادامه داد: تکواندو در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و برنامه ریزی دقیق مسئولان باعث شد تا این کشور بر کره جنوبی غلبه کند و به نظر من در حال حاضر ایران حرف اول را در این رشته ورزشی می زند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به شرایط کاری که در ایران دارم پیگیر تکواندو ایران هستم و سعی می کنم روشی که این کشور در تکواندو گرفته را در ارمنستان اجرا کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار