تجلیل از کارکنان جانباز آموزش و پرورش کردستان

سنندج(پانا)-همزمان با خجسته زاد روز حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با کارکنان جانباز شاغل در اداره کل دیدار و از آنان تجلیل کرد.

کد مطلب: ۸۱۵۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از کارکنان جانباز آموزش و پرورش کردستان

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به همراه رئیس اداره شاهد و ایثارگران و روابط عمومی اداره کل با کارکنان جانباز آموزش و پرورش استان دیدار و با اهدای لوح سپاس از آنان تجلیل کرد.

قربانی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، از زحمات کاری و رنج جسمی جانبازان تقدیر و از درگاه خداوند متعال برای آنان سلامتی مسالت کرد .

وی با بیان اینکه تجلیل از ایثارگران وظیفه همگانی برای آحاد جامعه است ؛ تصریح کرد: تجلیل از مقام جانبازی و جانبازان جنگ تحمیلی حداقل کار ممکن در برابر آن همه ایثار، گذشت و فداکاری است که می توان انجام داد.

گفتنی است رشید قربانی از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس و شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان آقایان نظام مرادی ، مهدی نامدار ، علی رشیدی و خانم رامش اسدی با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

در ادامه توفیق احمدی رییس اداره شاهد استان نیز با تبریک روز جانبازان و تقدیر و تشکر از ایثارگری جانبازان فرهنگی استان گفت : در آموزش و پرورش کردستان 255 نفر از فرهنگیان استان افتخار جانبازی دارند و همزمان با اداره کل در شهرستانها و مناطق نیز از جانبازان فرهنگی تجلیل می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار