اعزام دختران و پسران وزنه‌بردار نوجوان و جوان ایران به قهرمانی آسیا

تهران (پانا)- تیم های وزنه‌برداری دختران و پسران راهی مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا شدند.

کد مطلب: ۸۱۵۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دختران و پسران وزنه‌بردار نوجوان و جوان ایران به قهرمانی آسیا

به گزارش فدراسیون وزنه‌برداری، ورزشکاران ایران بامداد امروز (یکشنبه دوم اردیبهشت ماه) ابتدا تهران را به مقصد مسکو ترک کرده و سپس راهی شهر "اورگنج" محل برگزاری رقابت ها شدند. در این سفر دو تیم نوجوانان و جوانان ایران در قالب ۲۰ ورزشکار و پنج مربی راهی کشور ازبکستان شدند.

حمید رشیدی، سرمربی جوانان و نوجوانان، علی امینی فرد مربی نوجوانان، رشید شریفی و عبدالرضا فولادی وندی، مربیان جوانان به همراه خانم طریقت مربی، تیم بانوان هدایت ورزشکاران را بر عهده دارند.

تیم‌ ‌ملی نوجوانان ایران در دسته ۶۹ کیلوگرم مهدی خلجی و عباس فخر زارع، در دسته ۸۵ کیلوگرم امیر حسین سلامت و محمد توفیق پوزش، در دسته ۹۴ کیلوگرم امیر حسین عسگری دون و پوریا اسکندر زاده و در دسته 94 کیلوگرم علیرضا یوسفی و رضا اسدی را با خود همراه دارد.

در تیم جوانان نیز حسین سلطانی در دسته ۷۷ کیلوگرم، افشین طاهری و عارف خاکی در دسته ۸۵ کیلوگرم، رسول معتمدی در ۹۴ کیلوگرم، امیر عزیزی و علیرضا زارع پور در دسته ۱۰۵ کیلوگرم و آرمان محمدزاده و محمد حسین رئیسی در دسته ۱۰۵ + کیلوگرم در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت.

اعضای چهار نفره تیم ملی نوجوانان بانوان هم متشکل از پارمیدا محمودی در دسته ۵۸ کیلوگرم، الناز باجلانی در ۶۳ کیلوگرم، مهدیه کلالی در دسته ۶۹ کیلوگرم و سیده نرگس میرزکی در دسته ۷۵+ کیلوگرم می باشند.

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ‌ کشورمان نیز همراه با کاروان ایران در این رویداد بین‌المللی حضور دارد.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، از فردا (دوشنبه دوم اردیبهشت ماه) با رقابت دسته 44 کیلوگرم گروه B دختران در شهر اورگنج ازبکستان آغاز می شود و تا 10 اردیبهشت ماه به طول خواهد انجامید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار