رویکرد سپاه خدمت به مناطق محروم است

تربت جام ( پانا ) - فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران تربت جام با گرامیداشت هفته پاسدار گفت: رویکردسپاه در حوزه خدمات کمک به مناطق محروم است و توانسته ایم در خدمت رسانی به مردم موفق عمل کنیم.

کد مطلب: ۸۱۵۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد سپاه خدمت به مناطق محروم است

ابوطالب جوان در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار کرد : توجه به مناطق محروم از برنامه های ذاتی سپاه بوده است بطوریکه درسال گذشته خدمات خوبی در بخش صالح آباد، مرکزی و پائین جام انجام داده است.

وی گفت: توجه به روستا های مرزی تربت جام و رائه راهکارهای مناسب جهت ایجاد اشتغال و امنیت پایدارمنطقه صورت گرفته است و در 29 روستا جنت آباد توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال برنامه ریزی و عملیاتی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران تربت جام شناسایی مناطق محروم، احیای قنوات، توزیع سبد کالای رایگان و برنامه های متنوع فرهنگی را از دیگر دستاوردهای ناحیه مقاومت سپاه پاسداران در تربت جام برشمرد وافزود: در سال گذشته با اعتبار اولیه بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه در این بخش های عمرانی صورت گرفته است و لازم است باتوجه به منویات مقام معظم رهبری و حمایت از اقتصاد داخلی طرح های تولیدی متناسب با زیرساخت های هر منطقه روستایی ایجاد و از مهاجرت روستائیان به شهر ها جلوگیری خواهیم کرد.

وی غبار روبی مزار شهدا، تکریم از خانواده های پاسدار و اجرای برنامه فرهنگی متناسب با ایام شعبانیه را از دیگر برنامه ناحیه مقاومت سپاه پاسداران تربت جام در هفته پاسدار برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار