جام حذفی انگلیس؛ مورینیو به تنها جام فصل یونایتد نزدیک شد

تهران (پانا)- منچستریونایتد در لندن تاتنهام را شکست داد و به فینال جام حذفی فوتبال انگلیس رسید.

کد مطلب: ۸۱۵۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جام حذفی انگلیس؛ مورینیو به تنها جام فصل یونایتد نزدیک شد

مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه ومبلی شهر لندن آغاز شد.

در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس منچستریونایتد و تاتنهام در حالی به مصاف هم رفتند که منچستر بدنبال بیستمین حضور در فینال و رسیدن به رکورد آرسنال بود و تاتنهام هم قصد داشت برای دهمین بار فینالیست جام شود.

نیمه اول در حالی که جریان برابری بر بازی حاکم بود با برتری تاتنهام آغاز شد و این تیم در دقیقه یازده توسط دله علی به گل اول رسید. پس از گل منچستر جریان بازی را در اختیار گرفت و حملات این تیم در دقیقه 24 سرانجام جواب داد. توپ ربایی عالی از پوگبا و ارسال بی نقص او با ضربه سر دقیق الکسیس سانچز همراه شد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک تمام شود.

45 دقیقه دوم بازی به دو بخش مجزا تقسیم شد؛ ابتدا این تیم منچستریونایتد بود که بر بازی مسلط شد و با استفاده از همین موضوع روی کار تیمی خوب و حرکت بدون توپ عالی جسی لینگارد در دقیقه 62 توسط هررا به گل دوم رسید. اما بعد از اینکه تیم مورینیو از حریف پیش افتاده تبدیل به تیمی کاملا دفاعی شد و برنامه‌های این تیم به استفاده از ضد حملات و بازی فشرده در زمین حریف منجر شد. دفاع منجسم منچستر در دقایق باقی مانده جواب مثبت داد و در نهایت این تیم با برد 2 بر یک فینالیست جام حذفی شد تا از حیث رسیدن به فینال با رکورد آرسنال برابری کند.

دیگر فینالیست امسال جام حذفی فردا شب با دیدار تیم‌های چلسی و ساوتهمپتون معرفی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار