آیت‌الله طبرسی: تعالیم اجتماعی در صدر فعالیت‌های آموزش و پرورش قرار گیرد

ساری (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه باید تعالیم اجتماعی در صدر فعالیت‌های آموزش و پرورش قرار گیرد،‌گفت: تعلیم و تربیت می‌تواند در قالب مفهوم یک نیاز و لازمه‌ی بقای هر جامعه قلمداد شود.

کد مطلب: ۸۱۵۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله طبرسی: تعالیم اجتماعی در صدر فعالیت‌های آموزش و پرورش قرار گیرد

آیت‌الله نو‌رالله طبرسی بعداز ظهر امروز در دیدار با مدیر کل و معاونان آموزش پرورش مازندران اظهار کرد: آموزش و پرورش از مهم‌ترین مولفه‌های تاثیرگذار در روند توسعه پایدار در کشورها به حساب می آید.

او نقش آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان را موثر دانست و افزود: تعلیم و تربیت می‌تواند در قالب مفهوم یک نیاز و لازمه‌ی بقای هر جامعه قلمداد شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش مسئول کشور در آینده است ، گفت: با توجه به اینکه نقش آموزش و پرورش نقش تربیتی و فرهنگی است انقلاب اسلامی نیز مرهون و مدیون زحمات این نهاد تربیتی است و شما باید این ارزش را حفظ کرده و آنرا به نسل های آینده انتقال دهید.

او با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش به مثابه نقش مهندسان فرهنگی است، تصریح کرد: انتظار می رود آموزش و پرورش در این حوزه نقش امام و رهبری را به خوبی حفظ و پاسداری کند.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به اینکه نقش آموزش و پرورش در جامعه نقش تراز اول است بر شعار رهبری مبنی بر حمایت کالاهای ایرانی در حوزه ی این نهاد تربیتی تاکید کرد و ادامه داد: برای والدین افتخار نباشد که فرزندانشان از کالاهای خارجی استفاده کند وظیفه ی شما تبیین و تحقق فرامین مقام معظم رهبری و نهادینه کردن آن در بین دانش آموزان است.

او با تاکید بر اینکه باید تعالیم اجتماعی در صدر فعالیت آموزش و پرورش قرار گیرد گفت: شما باید بر روی افرادی سرمایه‌گذاری کنید که در آینده‌ی این کشور اثرگذار باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نقش انسان‌ساز آموزش و‌ پرورش اظهار کرد: دشمن برای تخریب جامعه با برنامه‌های مختلف برای دور کردن جوانان از دین سرمایه‌گذاری می‌کند.

آیت‌الله طبرسی تأکید کرد: آموزش و‌ پرورش نسلی را تربیت کند که آگاه باشد و سیاست را درک کند و در زمان‌های حساس برای مصلحت کشور تصمیم بگیرد.

او در پایان تصریح کرد: از آن‌جایی که هشتاد میلیون جمعیت با واسطه و بی‌واسطه، وابسته به آموزش و پرورش هستند، آموزش وپرورش باید با برنامه‌های مدون فرهنگی روی جوانان سرمایه‌گذاری کند و نقش‌آفرین باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار