نفرات نخست مسابقات فوتبال رایانه ای در مهاباد معرفی شدند

ارومیه (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد با اشاره به شرکت ٧٠ نفر در رقابت های فوتبال رایانه ای در این شهرستان گفت: نفرات برتر ٢ بخش 'PES' و 'FIFA' معرفی و از آنان تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۱۴۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نفرات نخست مسابقات فوتبال رایانه ای در مهاباد معرفی شدند

قادر مرادی اظهار کرد: در این مسابقات در رشته "PES" رضا قره گویزی، زانیار منصوری و بهروز خضرپور و در رشته "FIFA" ایمان حاجی کریم، کیان عقیلی و پویا حضرپور به‌ ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شده و به عضویت تیم شهرستان درآمدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد با اشاره به اینکه متوسط سن شرکت کنندگان در این مسابقات ١٨ سال است.گفت: این مسابقات با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ورزش و جوانان، دفتر کانون های مساجد و اداره استاندارد شهرستان مهاباد به مدت یک روز برگزار شد.

وی ادامه داد : بازی‌های ویدیویی و رایانه‌ای در راستای تأثیرگذاری در زمینه فرهنگ‌سازی، رشد و تکوین شخصیت فرهنگی و علمی و ایفای نقش‌های آموزشی و کمک آموزشی و همچنین پر کردن بخشی از اوقات فراغت گروه‌های سنی مختلف جامعه برگزار می شود و به همین دلیل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای برنامه‌ریزی و حمایت از فعالیت‌های مرتبط در تمامی زمینه‌های فرهنگی، هنری و فنی صنعت بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای، زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار