استاندار خراسان شمالی :

تاثیرگزارترین قشر در مسیر رشد و تعالی افراد یک جامعه معلمان می باشند

بجنورد (پانا)-استاندار خراسان شمالی گفت: هیچ قشری بهتر از معلمان نمی‌توانند در مسیر رشد و تعالی افراد یک جامعه تأثیرگزار باشند.

کد مطلب: ۸۱۴۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تاثیرگزارترین قشر در مسیر رشد و تعالی افراد یک جامعه معلمان می باشند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به مصوبه شورای آموزش و پرورش استان مبنی بر اجرای پروژه راه دسترسی به اردوگاه دانش آموزی شهید چمران بجنورد گفت: این پروژه باید خردادماه امسال تکمیل و بهره برداری از آن آغاز شود.

* اجرای راه دسترسی به اردوگاه 10 میلیارد ریال نیاز دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارخراسان شمالی نیز دراین نشست با بیان اینکه بهره برداری از اردوگاه شهید چمران بجنورد بر اساس برنامه ریزی ها تا پایان خرداد ماه امسال آغاز می شود البته برای اجرای این پروژه موانعی وجود دارد که عمدتا زیرساختی است.
محمدحسین علی نیا اظهار کرد: بر اساس اعلام شرکت گاز، برای دادن مجوزهای لازم برای اجرای انتقال گاز، یک و نیم میلیارد ریال باید پرداخت شود.
وی افزود: برای اجرای راه دسترسی اردوگاه دانش آموزی بجنورد که منطبق بر راه دسترسی به سد بش قارداش است نیز 10 میلیارد ریال مورد نیاز است.
علی نیا گفت: شرکت آب منطقه ای استان در قبال دریافت بخشی از زمین های اردوگاه دانش آموزی، مکلف شده است راه دسترسی را به طول حدود یک کیلومتر اجرا کند اما تا کنون به طول کشیده است.

*محوری‌ترین برنامه آموزش‌وپرورش استان در روز 19 اردیبهشت با حضور معاون پژوهشی وزیر کشور برگزار خواهد شد.

قنبر علی خوش آیینه نیز بنا به درخواست مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی به تشریح برنامه‌های هفته معلم پرداخت و گفت: روز پنج‌شنبه از ساعت 16 گل‌باران مزار شهدا را در سراسر استان با کمک ستاد شاهد و ارگان‌های نظامی و در روز جمعه شاهد راهپیمایی خانوادگی خواهیم بود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در ادامه بیان کرد: روز پانزدهم اردیبهشت برای 600 نفر از پیشکسوتان فرهنگی مراسمی برگزار می‌شود و در ادامه طی روزهای 16 اردیبهشت برای فرهنگیان بخش استثنایی و هفدهم همین ماه یادواره فرهنگیان شاهد برگزار میشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار