تایید موافقت‌نامه 300 میلیاردی اوراق مشارکت قطار شهری قم

پانا (قم)- شهردار قم با بیان اینکه موافقت‌نامه 300 میلیاردی اوراق مشارکت قطار شهری 28 اسفندماه تایید شد گفت: ما در سال 97 بالغ بر 600 میلیارد تومان منابع مالی برای تکمیل قطار شهری نیاز داریم و با این 300 میلیارد و 200 میلیارد دولت و باقیمانده منابع شهرداری می‌توانیم این کار را اجرایی کنیم.

کد مطلب: ۸۱۴۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

دکتر سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه کار در شهرداریها ، کاری جمعی و گروهی است اظهار کرد: در جمع شهرداری باید وحدت و انسجام به خوبی شکل گرفته تا بتوانیم اهداف مدیریت شهری را پیش ببریم .
وی با تاکید بر اینکه دغدغه مدیریت شهری کار و خدمت بهتر به مردم است اظهار کرد: اگر این دغدغه‌ها در سیستم سازمانی با هم موازی و همراه شد قطعاً شرایط خدمت به مردم بهتر و گسترده‌تر خواهد بود .
شهردار قم با تاکید بر اینکه در حوزه عوارض شهری مشکلاتی وجود دارد بیان کرد: بسیاری از هزینه‌هایی که باید به سمت شهرداری‌ها بیاید اتفاق نمی‌افتد و این مسائل مشکلات زیادی را به وجود آورده است پس باید تلاش کنیم که این اشکالات را اصلاح کنیم .
وی با بیان اینکه موافقت‌نامه 300 میلیارد اوراق مشارکت قطار شهری 28 اسفندماه تایید شد گفت: ما در سال 97 بالغ بر 600 میلیارد تومان منابع مالی برای تکمیل قطار شهری نیاز داریم و با این 300 میلیارد و 200 میلیارد دولت و باقیمانده منابع شهرداری می‌توانیم این کار را اجرایی کنیم .
سقائیان‌نژاد به اختصاص 80 میلیارد تومان برای آزادسازی مسیر عماریاسر اشاره کرد و افزود: کار نشد در نظام اسلامی وجود ندارد و بن‌بست در کار فکرهایی است که وجود دارد که اگر این فکرها را در کنار هم قرار دهیم مشکلات حل می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار