برگزاری تور جهانی جودو، سرآغاز میزبانی های مهم ورزش البرز در سال 97 است

کرج (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در حاشیه برگزاری تور جهانی جودو به میزبانی استان البرز گفت: این تور یکی از مهم ترین برنامه های فدراسیون خصوصا در زمینه پرورش استعدادهای جودو و همچنین تبلیغات و معرفی بهتر این رشته است که میزبانی آن به استان البرز واگذار شد.

کد مطلب: ۸۱۴۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری تور جهانی جودو، سرآغاز میزبانی های مهم ورزش البرز در سال 97 است

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در حاشیه برگزاری تور جهانی جودو به میزبانی استان البرز گفت: این تور یکی از مهم ترین برنامه های فدراسیون خصوصا در زمینه پرورش استعدادهای جودو و همچنین تبلیغات و معرفی بهتر این رشته است که میزبانی آن به استان البرز واگذار شد.

وی افزود: تجربه ی خوب استان البرز طی سال گذشته از رویدادهای مهم کشوری، بین المللی و آسیایی باعث شد تا فدراسیون جودو نیز به این استان اطمینان کرده و میزبانی این رویداد را به البرز محول کند.

غفرانی جودو البرز را رو به رشد ارزیابی و اظهار کرد: استعدادیابی در این رشته ی مهم و المپیکی از مهم ترین برنامه های هیئت استان البرز است که خوشبختانه با برنامه ریزی مناسب در مسیر صحیحی قرار گرفته و انتظار داریم شاهد توسعه روز افزون این رشته در البرز باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: بارها به این مسئله تاکید کرده ام که قبول میزبانی و برگزاری رویدادهای مهم ورزشی در البرز موجب توسعه ی استان شده و بر روند رو به رشد تمام رشته های ورزشی اثر مثبت خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: ورزش استان البرز همچون سال گذشته این آمادگی و پتانسیل را دارد که از مسابقات و رقابتهای بزرگ و مهم کشوری، بین المللی و آسیایی میزبانی شایسته داشته باشد.

غفرانی اضافه کرد: در همین راستا اوایل اردیبهشت ماه مسابقات تکواندو بین المللی جام فجر، رقابتهای تکواندو جام باشگاههای آسیا و مسابقات آسیایی قایقرانی و بدمینتون به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار