رئیس سازمان نهضت سواد آموزی تاکید کرد:‌ همکاری سازمان با نهادهای بین المللی حمایت کننده اتباع خارجی

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سواد آموزی بر همکاری سازمان با نهادهای بین المللی حمایت کننده اتباع خارجی، تاکید کرد و گفت باید اقدامات لازم برای رصد نتایج این نوع همکاری‌ها با همت بیشتری پیگیری شود

کد مطلب: ۸۱۴۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان نهضت سواد آموزی تاکید کرد:‌ همکاری سازمان با نهادهای بین المللی حمایت کننده اتباع خارجی

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی، دومین جلسه شورای معاونان و مدیران کل این سازمان با ریاست علی باقرزاده معاون وزیر و رییس سازمان و اعضای این شورا برگزار شد.

دوومین شورای مدیران این سازمان به منظور بررسی شاخص‌ها و نتایج عملکرد سال 95 سازمان و نتایج حاصله از جلسه مشترک سازمان با شورای حمایت کننده از پناهندگان کشور نروژ NRC تشکیل شده است.

باقرزاده ضمن تبریک عید مبعث با اشاره به نتایج ارزیابی عملکرد سال 95 سازمان که توسط اداره کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش صورت پذیرفته است بیان کرد: عملکرد سازمان در این ارزیابی، مثبت به نظر می‌رسد اما با توجه به نمرات مکتسبه و دستیابی به رتبه 14در بین کلیه واحدهای حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش و کسب 82.5 امتیاز از 100 ، و ظرفیت های موجود در سازمان می‌توان با تلاش و اهتمام بیشتر به رتبه‌های بهتری دست پیدا کرد.

معاون وزیر و رییس سازمان در خصوص راهکارهای افزایش کارایی و عملکرد در سازمان نهضت سوادآموزی تاکید کرد: لازم است برای هر کدام از محور های شش گانه ارزیابی عملکرد، فرد مشخصی تعیین شود تا در خلال سال نسبت به اجرای اقدامات لازم و جمع آوری مستندات مورد نیاز اقدام کند.

باقرزاده بعد از استماع گزارش مربوط به نتایج همکاری مشترک سازمان نهضت سواد آموزی با شورای پناهندگان کشور نروژ NRC بیان کرد: همکاری سازمان با نهادی های بین المللی حمایت کننده اتباع خارجی، امری پسندیده و مورد تایید است اما باید اقدامات لازم برای رصد نتایج این نوع همکاری‌ها با همت بیشتری پیگیری شود و برای هر کدام از این نوع پروژه‌ها، گزارش منسجم و مدونی به زبان فارسی و لاتین آماده شده و به اطلاع ذینفعان مسول رسانده شود.

وی ادامه داد: در استان‌هایی که سازمان با نهادهای بین المللی همکاری مستقیم دارد ضروری است برای آغاز و پایان این همکاری‌ها، برنامه رسمی افتتاحیه و اختتامیه برگزار شود و گزارش نتایج برنامه به صورت رسمی به طرفین مشارکت کننده ارائه شود.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی محور پایانی سخنان خود را به گردهمایی پیش روی معاونان سواد آموزی استان ها اختصاص داد و گفت: با توجه به موافقت وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری گردهمایی معاونان سواد آموزی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، لازم است تمامی تمهیدات لازم و مباحث ضروری توسط مدیریت‌های تخصصی برای طرح و بررسی در این گردهمایی آماده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار