سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان تهران خبر داد

کمبود 400 مدرسه در شهرستان های استان تهران

شهرری (پانا)- سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به رشد جمعیت شهرستان های استان تهران به دلیل مهاجرت از سایر شهرهای کشور گفت: کمبود 400 مدرسه در سطح شهرستان های استان تهران به شدت احساس می شود.

کد مطلب: ۸۱۳۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کمبود 400 مدرسه در شهرستان های استان تهران

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، ناصر فتحی در حاشیه اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال جاری گفت: 130 طرح عمرانی آموزشی نیمه تمام در سطح این استان در حال احداث است که 40 طرح تا مهر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد و با اتمام این طرح ها، 350 کلاس و 200 هزار متر مربع به فضای آموزشی استان افزوده می شود.
ویبه نیازهای آموزشی ساکنان مسکن های مهر استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش استان تهران باید پنج هزار و 200 کلاس درس در قالب 380 مدرسه در صورت تکمیل مسکن های مهر احداث کند.
فتحی در ادامه به خدمات اداره کل نوسازی مدارس استان اشاره کرد و یادآور شد: 65 درصد سیستم های گرمایشی شعله مستقیم (بخاری های گازی) طی پنج سال گذشته به سیستم های موتور خانه مرکزی ارتقا یافته است.
وی به تجهیز 360 هزار متر مربع از مدارس استان به ایزوگام اشاره کرد و افزود: هیچ گزارشی مبنی بر خرابی سقف در سال تحصیلی گذشته از مدارس شهرستان های استان اعلام نشده است و در سال جاری نیز 70 هزار متر مربع باقی مانده از سقف مدارس ایزوگام خواهد شد.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار