لزوم هم افزایی و مشارکت همه نهادها و دستگاه ها در پوشش اوقات فراغت دانش آموزان

اصفهان(پانا) - رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در شرایط کنونی و در راستای پوشش حداکثری دانش آموزان از نظر کمی و کیفی می طلبد که همه نهادها و دستگاه های متولی اوقات فراغت به کمک آموزش و پرورش بیایند.

کد مطلب: ۸۱۳۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم هم افزایی و مشارکت همه نهادها و دستگاه ها در پوشش اوقات فراغت دانش آموزان

در جلسه ستاد اوقات فراغت استان اصفهان که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به این مطلب که در کشور ما اوقات فراغت به طور کلی با فصل تابستان و تعطیلی مدارس اهمیت و قوت بیشتری به خود می گیرد اظهار داشت: بررسی های ما نشان می دهد یک دانش آموز در طول سنوات تحصیل از ابتدایی تا دیپلم، چهار سال از عمر خود را در اوقات فراغت سپری می کند و این حقیقتی است که کمتر به آن توجه شده است.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان با گلایه از جزیره ای عمل کردن بخش های مختلف آموزش و پرورش و سایر دستگاه های متولی اوقات فراغت بیرون از آموزش و پرورش گفت: در شرایط کنونی و در راستای پوشش حداکثری دانش آموزان از نظر کمی و کیفی می طلبد همه نهادها و دستگاه های متولی اوقات فراغت به کمک آموزش و پرورش بیایند.

وی افزود: اوقات فراغت پدیده ای است که از یک سو مناسب ترین بستر برای رشد و شکوفایی استعدادهای گوناگون و ابعاد مختلف وجود دانش اموز است و از سوی دیگر می تواند زمینه ساز بسیاری از مشکلات اجتماعی باشد.

وی با اشاره به فعالیتهای دبیرخانه اوقات فراغت در تابستان 96 گفت: 1700 پایگاه اوقات فراغت در مکان ها و مراکز وابسته به آموزش و پرورش در سطح استان توانستند در تابستان گذشته بیش از 226000 دانش آموز را در برنامه های قرآنی، علمی و آموزشی، فناوری، فرهنگی و هنری، ورزشی و اردویی جذب نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار