برگزاری اولین نشست کمیته تخصصی اوقات فراغت در شهر قدس

شهرقدس (پانا)- اولین نشست تخصصی اوقات فراغت با محوریت ارائه اهداف و برنامه ریزی های لازم برای سال جاری در شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۳۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین نشست کمیته تخصصی اوقات فراغت در شهر قدس

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران،این جلسه با حضور حسین نوروزی ریاست اداره ورزش و جوانان ،طاهری مسئول امور فرهنگی و جوانان و ابریمن نماینده فرماندار، میر محمدی نماینده و کارشناس بهزیستی و سایر ارگان های شهرستان قدس برگزار شد.
نوروزی رئیس اداره ورزش و جوانان در این جلسه گفت: برنامه ریزی جهت اوقات فراغت نیاز به سرمایه گزاری همه ارگانهای شهرستان دارد و ما امروز اینجا جمع شدیم که با کمک همه ارگان ها برنامه هایی را برای اوقات فراغت جوانان این شهر ایجاد کنیم.

در ادامه جلسه ابریمن نماینده فرماندار افزود: همه ما باید برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم ما در فرمانداری پاسخگوی تمامی مشکلات ادارات و مردم هستیم ، خدمت کلید واژه ی طلایی و مقدس امام خمینی(ره) است و ما باید با توجه به این الگو تمام تلاش خود را در این راه انجام دهیم.

طاهری مسئول امور فرهنگی نیز در سخنانی اظهار داشت:اوقات فراغت جوانان بسیار مهم است چون بر روی هویت و آسیب های اجتماعی تاُثیر می گذارد یعنی اگر جوانان این مسیر را از اوقات فراغت کاذب دور باشد هویت جوانان ارزش پیدا می کند .

شایان ذکر است ، طرح حرم تا حرم با همکاری اداره ورزش و جوانان ومصادف با ولادت حضرت علی اکبر (ع) نیز در شهر قدس برگزار میشود.
/ خبرنگار :علیرضا سرتیپی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار