فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ عمومی حمایت از کالای داخلی، اولویت اول فعالیت های سازمان دانش آموزی البرز در سال ۹۷

کرج (پانا) - رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی البرز در اولین نشست این شورا در سال ۹۷ اظهار کرد: فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ عمومی حمایت از کالای داخلی، اولویت اول فعالیت های سازمان دانش آموزی البرز در سال ۹۷ است.

کد مطلب: ۸۱۳۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ عمومی حمایت از کالای داخلی، اولویت اول فعالیت های سازمان دانش آموزی البرز در سال ۹۷
به گزارش خبرنگار پانا از البرز، خسرو ساکی مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان البرز در اولین نشست این شورا در سال ۹۷ اظهار داشت: سازمان دانش آموزی یکی از تشکلات قانونمند همراه با اصول و سیاست های روشنی است که از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و به عنوان یک نهاد عمومی و غیر دولتی می تواند به فعالیت های گروهی دانش آموزان بپردازد.
وی در ادامه گفت: این ظرفیت بالا زمینه ای است برای ایجاد بستر و زمینه های رشد اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، هنری و ... دانش آموزان و می توان بستری را فراهم نمود که دانش آموزان در همه ابعاد رشد نموده و در نهایت به چشم اندازی قوی که همان اعتلای شخصیت همه جانبه دانش آموزان است دست یابد.
ساکی در ادامه تصریح کرد: رمز موفقیت سازمان دانش آموزی، حرکت بر اساس اساسنامه سازمانی است و بر همین اساس می بایست برنامه سالانه سازمان تدوین و تنظیم گردد تا بتوان بر اساس آن در مسیر درست و هدفمند حرکت نمود.
رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی البرز در پایان ضمن تاکید بر فعالیت سازمان دانش آموزی در تمام عرصه های فرهنگی و پرورشی بیان داشت: یکی از فعالیت هایی که می بایست در دستور کار سازمان دانش آموزی و اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی البرز در سال ۹۷ قرار گیرد، فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ عمومی حمایت از کالای داخلی است که انتظار می رود در برنامه سالانه سازمان فعالیت هایی مانند برگزاری نمایشگاه ها، کارگاه های آموزشی و برگزاری مسابقات در حوزه های مختلف مانند: مقاله نویسی، انشا، سرود و... گنجانده شود تا بتوان توجه دانش آموزان و جامعه را به اهمیت آن جلب نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار