رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه: ارومیه در سرمایه گذاری و جذب توریست دچار مشکل است

ارومیه (پانا) - رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تولیدکنندگان می توانند نقش بسیار مهمی در تحقق شعار سال ۹۷ داشته باشند.

کد مطلب: ۸۱۲۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه: ارومیه در سرمایه گذاری و جذب توریست دچار مشکل است

محمد خالد حاتمی رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه در بیستمین جلسه شورای شهر ارومیه افزود:با توجه به فرمایشات هوشمند مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی ،بیشترین قشری که می تواند از این شعار حمایت نماید و نقش بسزایی داشته باشد تولید کنندگان هستند که می توانند با تولید کالای با کیفیت و خوب نقش بسیار مهم و اساسی داشته باشند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه وظیفه همه ما حمایت از کالای ایرانی است افزود: با توجه به رکود اقتصادی و مشکلات موجود در کشور ،وظیفه همه ما در جهت رفع مشکلات موجود ،حمایت از کالای ایرانی است و امید می رود دستگاههای اجرایی در کنار مردم به این امر مهم جامه عمل بپوشانند.

حاتمی گفت: موضوع بحث سرمایه گذاری و گردشگری یک موضوع بسیار مهم و اساسی است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم و لذا از سازمان سرمایه گذاری شهرداری ارومیه و دستگاههای ذیربط میخواهیم با نگاه کلی و ارزشی به این امر نگاه کنند .

وی گفت: تنوع فرهنگی،وجود اماکن مذهبی و تاریخی،طبیعت خدادادی و زیبایی اخلاقی که در شهر ارومیه وجود دارد در هیچ جایی موجود نیست و لذا نباید اجازه دهیم منافع شهر فدای منافع شخصی بعضی از افراد سودجو شود و از آن سوء استفاده کنند.

حاتمی با بیان اینکه امید است با همدلی و همفکری بتوانیم در راستای جذب سرمایه گذاران و گردشگران گام های موثری برداریم اظهارکرد:جذب سرمایه گذار و گردشگر از مهمترین اهداف کمیسیون سرمایه‌گذاری است و امیدوارم تا پایان سال ۹۷ شاهد اقدامات مهم و موثر در این زمینه باشیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه شهر ارومیه میتواند کانال و ترمینال ارتباطی بین آسیا و اروپا باشد گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر ارومیه و هم مرز بودن با کشورها ،شهر ارومیه میتواند این رل را بخوبی بین آسیا و اروپا ایفا کند که متاسفانه تا به امروز نتوانسته ایم آنگونه که باید از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود و خدادادی شهر ارومیه به نحو احسن استفاده کنیم و لذا با وجدان کاری،همراهی و همدلی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود می توان از تمامی مشکلات خارج شد.

خالدی گفت: به خاطر عدم مدیریت ،ارومیه امروز در بحث سرمایه گذاری و گردشگری و جذب توریست دچار مشکل است و امید می رود با حضور استاندار جدید بعنوان یک دیپلمات در جذب سرمایه خارجی می تواند کارا باشد در استان این خلاء رفع شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار